Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Sprzedaję jako firma i kupujący do zakupu poprosił fakturę VAT. Faktura została wysłana elektronicznie poprzez allegro a następnie została wysłana paczka Allegro Smart Inpostem po czym paczka została nieodebrana i wróciła do mnie . Co w takim przypadku?
Nie odstąpił to towar należy do niego, spróbuj skontaktować się z kupującym.
Wystaw korektę ,wyślij elektronicznie i zwróć pieniądze ,jak towar wrócił
nie odzywa się puki co jest cisza
@krolsklep napisz wiadomość , walnij paczkę w kąt i czekaj ...... nie podejmuj samodzielnie decyzji , towar należy do klienta .
Pobraniowa czy opłacona?
opłacona
W takich przypadkach pisze maila i czekam. Po tygodniu dzwonię i piszę maila jak nie odbierze.
Mail pisz przez system allegro, klient ZAWSZE ma wówczas wgląd, że jest debilem i nie zauważył.
W drugim mailu jest informacja, że jak nie podejmie decyzji to w ramach kosztów opłaty za magazynowanie towar zostanie przekazany jako darowizna do domu dziecka. PO TEJ WIADOMOŚCI nie miałem niezdecydowanego klienta hehe
Jak dojdzie do ponownej wysyłki to wysyłam, jak klient chce zwrotu to robię korektę i wysyłam elektronicznie z prośbą o potwierdzenie odbioru.
dziękuje za odpowiedzi