anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Poziom obsługi Allegro - różne informacje w różnych kanałach

vooya1981
#1 Nowicjusz#

Podziele się jedną z sytuacji jaką mam aktualnie, może ktoś był w podobnej i będzie w stanie poradzić jak "ugryźć" ten temat.

Kupujący dokonał u mnie zakupu towaru w 2021r na firmę (faktura VAT na spółkę, nie JDG)
Z warunków jakie pamiętam: miał 12mcy gwarancji i rękojmię wyłączoną dla przedsiębiorców. Dla pewności napisałem do allegro z prośbą o ustalenie warunków gdyż w archiwum nie jest taka informacja przechowywana a kupujący usunął sobie maila z potwierdzeniem zakupu gdzie dostaje kopię tych warunków w PDF w momencie zakupu. Założył też dyskusję i teraz zrobiło się ciekawie.

W dyskusji doradca allegro (bezimienny) ustalił w ciagu kilku godzin, że nie było w opisie informacji więc obowiązują mnie 2 lata rękojmi.
Na zgłoszenie z allegro napisango na pomoc, dostałem po 5 dniach odpowiedź od konsultatna że oferta miała zawarte warunki zgodnie z tym co pamiętałem (rękojmia wyłączona, gwarancja 12mcy dla firm)
Pomimo tego i podania numeru zgłoszenia w dyskusji konsultant nadal tkwi w swoim wyroku, że mam się zastosować do jego informacji i przyjąć reklamację. Dodatkowo informuje klienta (firmę) o możiwościach jakie ma konsument podczas reklamacji gdy ten konsumentem kupując na firmę nie jest. Pomijam że już na dzień dobry daje się klientowi darmowe monety bo ma "przykre doświadczenia" i musi reklamować towar. Jestem bombardowany formułkami "kopiuj wklej" i nie widzę tutaj kompletnie bezstronności ani nawet informacji "proszę o cierpilowść, musimy sprawę zweryfikować".

W odpowiedzi na zgłoszenie poprosiłem o interwencję w dyskusji - zobaczymy jak pójdzie ale mam teraz obawy czy moja sprawa zostanie rozstrzygnięta i w którą stronę. W panelu mam tylko 2 opcje dla reklamacji (profil ustawiony raz i nie zmieniany od lat) i w obu wyłączoną rękojmię dla przedsiębiorców wiec nie ma opcji bym wystawił towar z rękojmią dla przedsiębiorców i jestem tego w 100% pewny.

Klient zaś twierdzi, że tych informacji nie widział i wczoraj na jednej z moich aukcji nie widział informacji o rękojmi a dzisiaj widzi (aukcja wisi na serwisie od kilku miesięcy niezmieniana i nieedytowana wieć wydaje mi się to ściemą)

 

oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0