anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pozyskiwanie pozytywnych ocen od kupujących

prestin_pl
#9 Pomysłodawca#

Jak wygląda u Was kwestia pozyskiwania pozytywnych ocen od kupujących?

 

Czytałem kilka postów w tym temacie i z tego co widzę, to jest wiele osób, które nie poleca wysyłać próśb do kupujących. A jednak są narzędzia, które zwiększają ilość pozytywnych ocen przy pomocy wysyłki wiadomości SMS lub Email (co automatycznie będzie też w centrum wiadomości).

Dodawanie karteczek do paczek itp – nie zawsze mogę, ale tu chodzi o sprawę na teraz.

 

Desperacko potrzebuję więcej pozytywnych opinii, bo mam od zeszłego tygodnia jednego negatywa na świeżym koncie za wpadkę z błędem z przed dwóch tygodni. Klientka się uparła i chce utrzymać ocenę mimo, że jej przesłanki są totalnie błędne, nie rozumie ich i nie chce zrozumieć.  Najlepszą bronią na te negatywy jest po prostu większa ilosć pozytywów.

 

Tak sobie myślę, aby przeglądać zamówienia (mam ich ponad 120) i patrzeć gdzie kupujący szybko otrzymał produkt w ostatnim miesiącu, produkt ma dobre opinie itp. i wysyłać do nich spersonalizowane wiadomości prosząc o ocenę bo jestem od niedawna sprzedawcą i ich mocno potrzebuję lub sugestie co może poradzić jako kupujący nowemu sprzedawcy na Allegro.

Wiem, że Allegro już niby wysyła do nich prośby o ocenę, ale jak widać słabo to działa i nie wystawiają. A teraz sami do mnie napisali, abym się kontaktował z kupującymi prosząc ich o oceny. W przyszłości takim samym sposobem mogę wysyłać SMS, ale teraz chyba lepiej normalne wiadomości.

Co o tym myślicie – czy to dobry pomysł? Nawet jak mi ktoś da 4 gwiazdki ale Polecam, to i tak mi to podbije punkty z obecnego.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Skill_Player
#14 Krzewiciel#

Nie raz prosiłem kontrahentów o komentarze, ktoś tam wystawił ale ogólnie marny skutek takich próśb był. Nawet czasami ktoś napisał, że wystawi a i tak tego nie zrobił.

Podziękuj allegro, że wyłączyło komentarze dla kupujących jak i ich kasowanie po roku czasu.

 

System powinien być taki, że jeżeli kupujący w przeciągu 3 miesięcy (bo tyle jest chyba na wystawienie) nie wystawi własnoręcznie komentarza do transakcji to komentarz pozytywny automatycznie "leci z góry"

oznacz moderatorów

prestin_pl
#9 Pomysłodawca#

Pierwszym problemem jest to jak drastycznie na jakość sprzedaży wpływa negatyw, bez uwzględnienia tego czy słuszny czy nie.

Drugim problemem jest to, że jeżeli ludzie nie wystawiają komentarzy, tzn. że domyślnie jest wszystko wporządku i to powinno być uwzględniane w ogólnej ocenie (zresztą to jest to napisałeś, z tym, że ja bym to skrócił do 1 miesiąca). Jak ktoś ma z tym problem to może zmienić. 30 dni minęło, brak oceny = tranzakcja przebiegła pomyślnie. 

oznacz moderatorów

Client:105678379
#1 Nowicjusz#

Teraz to jest jakaś paranoja totalne odejmowanie punktów nawet jak była niedziela i należy mi się spokój to dzisiaj odjeli mi -22 pkt to jakieś chore.

oznacz moderatorów

AQUASYSTEMS
#12 Orędownik#

Na pewno nie odjęli za sobotę i niedzielę bo to się nie liczy. Pobierz sobie zestawienie i tam masz jasno - czarno na białym za co Ci odjęli. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

do zamówienia dorzuć ulotkę z podziękowaniem za zakup i prośba o zastawienie pozytywnego komentarza możesz np też dorzucić małego gratisa np spotkałem się że sprzedawca w woreczku strunowym dorzucał 2-3 cuksy 

oznacz moderatorów