anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z negatywem od klienta, któy fizycznie zniszczył przedmiot zakupu i chciał reklamować

LogicLab_PL
#1 Nowicjusz#

Witam

Klient fizycznie zniszczył przedmiot wart około tysiąc PLN i odesłał z żądaniem zwrotu pieniędzy albo wymiany. Dołączyliśmy dokumentację fotograficzną i wezwaliśmy allegro do dyskusji, odesłaliśmy znioszczony przedmiot kupującemu. Problem w tym, że wystawił negatywa na obsługę, co nie podlega odwołaniu. Co mozna z tym zrobić ? Serio nie czuję się w obowiązku wyciągać z kieszeni tysiaka na prezent dla niepoważnego klienta.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Z negatywem nie da się wiele zrobić jak nie narusza regulaminu i nie obrażą, komentarz ma być obiektywną oceną przebiegu transakcji, taki powinien być.Możesz napisać prośbę o usunięcie:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272 😁

oznacz moderatorów

ELMIXAGD_pl
#13 Ambasador#

No, chyba nie liczyliście na pozytywny komentarz. Tak jest na Allegro. 

Kilka - kilkanaście zł, jeszcze można coś podziałać w tym temacie. Ale to jest zbyt duża kwota. 

Nic z tym nie zrobisz - "zagryź zęby" i sprzedawaj dalej. Na negatywa odpisz bez emocji, zgodnie z prawdą. Nie patrz na status SS - to w obecnej sytuacji fikcja. Tak samo sprzedają się przedmioty sprzedawcom bez SS. Sam nie zwracam na to uwagi przy zakupach - czasem tylko przejrzę negi pod względem zgodności z opisem. 

oznacz moderatorów