Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Gdzie mogę zgłosić problem do kogoś wyżej, a nie do obsługi klienta? Pozdrawiam
A niby jak?
To chyba trzeba jechać do Poznania ale i to pewnie nic nie da 🙂
@ewelinaa0201 a na czym dokładnie polega ten problem?
Problem polega na tym, że od jakiegoś już czasu Allegro zablokowało mi konto na podstawie 2 negatywnych komentarzy na 17 pozytywnych. Od początku stycznia koresponduje z nimi mailowo z prośbą o odblokowanie mi konta. Prosili mnie żebym podniosła jakość sprzedaży, zrobiłam wszystko o co prosili. A oni w kółko nadal piszą to samo i nie chcą odblokować mi konta. Jak mam podnieść jakość sprzedaży skoro nie mogę sprzedawać? Dodam jeszcze, że jestem tylko prywatną osobą - nie przedsiębiorcą.
@ewelinaa0201 przykro mi, ale sprawę blokady konta możesz załatwić wyłącznie z działem bezpieczeństwa w korespondencji mailowej. Nie ma innej możliwości.
gdzie znajdę kontakt do działu bezpieczeństwa?
@ewelinaa0201 już prowadzisz z nim korespondencję mailową (numer 39235507), więc jedyne co możesz to kontynuowanie jej i wykonywanie tego, o co proszą.
ale ja już zrobiłam wszystko o co mnie prosili, a oni nadal w kółko proszą o to samo. nawet jedna pani juz mnie przepraszała, bo zarzucała mi ze nie odpisuje na dyskusje, jak prosiłam ja zeby dokładnie sprawdziła to okazało sie ze jadnak moje odpowiedzi były. teraz zarzucją mi ze nie wysłałam prosby do jednego klienta o zmiane oceny, gdzie ocena została zmieniona 5 stycznia własnie na moją prośbę