Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie, sprzedaliśmy na allegro słuchawki nowe oryginalnie zapakowane, a otrzymaliśmy zwrot od kupującego nie taki jak zakupił, numer seryjny z pudełka różni się od numeru słuchawek. Odesłane słuchawki są używane, a sprzedaliśmy nowe. Brak paragonu przy zwrocie. Proszę o pomoc co w takiej sytuacji mamy zrobić. Przesyłam numer zamówienia 8730f9d0-cf5f-11ed-a467-4135137afc4e
Pozdrawiam
Adam [edycja]
zrób fotke odesłanych i tych wysłanych i wyslij te fotki do allegro niech wydają opinie
@darwik-firma Allegro nie jest tu w pozycji do wydawania opinii w takich kwestiach.
@LombardNowolipie Jeśli masz dowody na to, że odesłane słuchawki są nie tymi które sprzedałeś (dobrze by było aby na zdjęciach w aukcji nr seryjny był widoczny) to poproś klienta o odesłanie właściwego towaru i jednocześnie poproś o odbiór tego co odesłał na jego koszt lub osobiście w wyznaczonym punkcie.
Na początku napisz do kupującego, że przez przypadek odesłał nie ten produkt, który zakupił. Poproś o dosłanie zwracanego produktu i odebranie już przesłanego towaru.
Nie wyciągaj na tym etapie ASA z rękawa - że nie zgadzają się numery seryjne.
O to to @DrapexPL dobrze radzi.