anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przedmiot uszkodzony w transporcie - zwrot prowizji

3DAction
#7 Wielbiciel#

Witam
Przedmiot został uszkodzony w trakcie transportu, jako sprzedawca poprosiłem o odesłanie produktu i wypełnienie formularzu zwrotów Allegro. U kupującego jest informacja "Sprzedający nie ustawił na swoim koncie warunków zwrotu dla tych produktów", ustawiłem warunki zwrotów jednak informacja jest nadal ta sama.

W jaki sposób kupujący powinien zadeklarować chęć zwrotu tak abym nie ponosił prowizji allegro?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#

@3DAction ustawienie zwrotów nie działa do zamówień wstecz 😞  niech odeśle jak oddasz kasę kupującemu przez Payu będą mieli w systemie, jak oddasz na konto to podeślesz w odwołaniu potwierdzenie przelewu. Wystarczy że wyśle oświadczenie mailem lub na papierze z towarem 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@3DAction Formularza zwrotów nie ma obowiązku wypełniać. To nie jest zwrot bez podania przyczyny, to jest reklamacja z powodu wad. Wystarczy, gdy wyśle pismo reklamacyjne mailem. W przypadku reklamacji kupujący odsyła towar na koszt sprzedawcy. Jeśli to reklamacja, będzie problem z odzyskaniem prowizji, ponieważ w takim przypadku zwroty są przyznawane tylko wtedy, gdy sprzedawca ma odpowiednio wysoką jakość sprzedaży.

oznacz moderatorów