Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Przedmiot został uszkodzony w trakcie transportu, jako sprzedawca poprosiłem o odesłanie produktu i wypełnienie formularzu zwrotów Allegro. U kupującego jest informacja "Sprzedający nie ustawił na swoim koncie warunków zwrotu dla tych produktów", ustawiłem warunki zwrotów jednak informacja jest nadal ta sama.
W jaki sposób kupujący powinien zadeklarować chęć zwrotu tak abym nie ponosił prowizji allegro?
@3DAction ustawienie zwrotów nie działa do zamówień wstecz 😞 niech odeśle jak oddasz kasę kupującemu przez Payu będą mieli w systemie, jak oddasz na konto to podeślesz w odwołaniu potwierdzenie przelewu. Wystarczy że wyśle oświadczenie mailem lub na papierze z towarem 🙂
@3DAction Formularza zwrotów nie ma obowiązku wypełniać. To nie jest zwrot bez podania przyczyny, to jest reklamacja z powodu wad. Wystarczy, gdy wyśle pismo reklamacyjne mailem. W przypadku reklamacji kupujący odsyła towar na koszt sprzedawcy. Jeśli to reklamacja, będzie problem z odzyskaniem prowizji, ponieważ w takim przypadku zwroty są przyznawane tylko wtedy, gdy sprzedawca ma odpowiednio wysoką jakość sprzedaży.