Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Nie mogę nadać paczki, wyświetla się błąd przetwarzania.
Nadawca z umową InPost.
Ktoś miał podobny problem?
@masinstalacje, czy możesz załączyć zrzut ekranu ze wskazanym komunikatem? Jakiego numeru zamówienia dotyczy problem?
Tytuł jest odzwierciedleniem zrzutu.
Dotyczy wszystkich paczek do wysłania a mam ich 4. Numer paczki nie ma znaczenia. Jest jakiś błąd.
Żadnych zmian
@masinstalacje, proszę Cię o cierpliwość - konsultuję tę sprawę.
Od rana taka sytuacja. Co mogę z tym zrobić?
@masinstalacje, udało mi się ustalić, że komunikat jest związany z problemem po stronie przewoźnika. Może dotyczyć problemów z umową lub kontem InPost. Być może chodzi o jakieś zaległości, niepoprawne dane lub brak środków na koncie InPost?