Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupujący zgłosił problem z zakupem (reklamacja przedmiotu). Wysłaliśmy etykietę z informacją dla kupującego w jakim dniu oraz godzinie kurier pojawi się pod wskazanym adresem, niestety kupujący poinformował nas, że nie było go w domu i prosi o kolejny podjazd kuriera. Czy kupujący może domagać się kolejnego podjazdu ( jako sprzedawca ponieśliśmy koszt podjazdu kuriera) czy powinien teraz odesłać przedmiot na własny koszt?
Ważne jest, czy wcześniej uzgodniłeś z kupującym, że w tym dniu o tej godzinie przyjedzie kurier i czy wyraża on zgodę na to? Jeżeli zobowiązał się, że wyda kurierowi towar w rzeczonym dniu i o rzeczonej godzinie, to na logikę dopełniłeś swój obowiązek odebrania towaru na swój koszt, a klient nie dopełnił swojego obowiązku wydania Ci przedmiotu i teraz albo:
- musi wysłać na swój koszt
- a jak się nie zgodzi, to przed upływem 14 dni od zgłoszenia reklamacji możesz ją odrzucić z powodem niewydania Ci towaru
Oczywiście dobrze jest polubownie załatwiać sprawy z klientem i zależy czy jest on uprzejmy, czy, jak to często bywa, niemiły i roszczeniowy. Musisz sam ocenić.
PS. Jeżeli wysłałeś kuriera bez wcześniejszego uzgodnienia terminu wydania z klientem, to tak, powinieneś wysłać kuriera jeszcze raz, albo wyślij mu etykietę zwrotną do paczkomatu, żeby poszedł i w swoim tempie ją wysłał - to chyba będzie lepsze.
Kupujący podał dane dla kuriera, my poinformowaliśmy w jakim dniu i o której godzinie kurier będzie po odbiór przesyłki, wysłaliśmy etykietę.
@Dziuniu1 rozumiem, w tej sytuacji warto mieć potwierdzenie, że klient będzie w tym czasie w domu, żeby móc odebrać przesyłkę.
@Dziuniu1 nie, napisz że odrzucasz reklamację z powodu nie udostępnienia Ci towaru 😄 wyślij mu etykietę niech se sam zaniesie do punku 🙂