Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
klient reklamuje pomylony komplet krzeseł, żądając wymiany na właściwe, ale ze względu na braki w magazynie został zaproponowany zwrot pieniędzy, na co się zgadza. Towar miał wrócić jako "nowy" a wraca w stanie, który nie nadaje się do użytku, na dodatek klient nie poinformował o powstałej wadzie. Czy w tym wypadku reklamacja może zostać odrzucona bo produkt nadaje się do utylizacji?
Reklamację zawsze musisz przyjąć i rozpatrzyć. Możesz ją zaakceptować, zgadzając się na warunki klienta, możesz również zaproponować swoje stanowisko w tej sprawie. Nikt Ci tutaj nie powie, co masz zrobić w tym przypadku. To Twój biznes i Ty musisz podejmować decyzję. Nie wiemy, czy towar został np tylko ubrudzony, podrapany, czy totalnie zniszczony. Brakuje również informacji, czy stało się to z winy kupującego, czy może uszkodzenia pojawiły się w transporcie....
Jest duże prawdopodobieństwo, że w przypadku odrzucenia reklamacji klient wystąpi do POK o zwrot kasy - mam nadzieję, że masz pełną dokumentację zdjęciową/filmową z przyjętej reklamacji - będziesz miała argument w dyskusji. No i oczywiście istnieje spora szansa na negatyw - jednak ten niekoniecznie oznacza tragedię - umiejętna odpowiedź, a czasami jej brak spowoduje, że odniesie on skutek odwrotny do zamierzonego.