Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem a mianowicie klientka wraca sukienkę na reklamacjie którą po pierwsze skróciła i uszkodziła poprzeszywała ja nićmi złożyła reklamacji otworzyła spór i teraz pracowni allegro chce mi zablokować konto gdyż on chce wyjaśnienia co do reklamacji a z czego wiem ma 14dni na odpowiedź p drugie klientka wszystko opisała i w piśmie że tak zrobiła i chce wymiany towaru a towar został uszkodzony i do nie czego się nie nadaje ( tylko na ciucholand)proszę o pomoc
@tjada wiesz co, my Ci tutaj usiłujemy pomóc a Twoje wyjaśnienia są ...hmm dziwne.... 15.08 reklamacja ? CO W NIEJ KUPUJĄCA NAPISAŁA ( my nie widzimy obrazka - Tylko ty) 20.08 włącza się pracownik Allegro? A dyskusja jest otwierana TYDZIEŃ PO WŁACZENIU się pracownika Allegro?
Witam ostanie daty to z są z września jeśli nie widać obrazka to niestety nie jestem wstanie tego przepisać przepraszam że tak chaotycznie
jutro zadzwonię do rzecznika praw konsumenta myślę że uzyskam konkretne informacje dziękuje za pomoc
@pinsplash OP pisał, że te dwie ostatnie daty są z września (a nie z sierpnia).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Stare porzekadło mówi, że "klient ma zawsze rację". Ja bym nie marnował czasu na wyjaśnienia itd. tylko zagryzł zęby, oddał pieniądze i zajął się dalej sprzedażą. Szybciej odrobię tą stratę, a nawet kilkaset złotych nie jest warte nerwów i użerania się.
Kupujący na czarną listę i święty spokój.
Dokładnie - klient ma zawszę rację i klient nasz pan 🙂
Nie ma zmiłuj 😜
@musashi2007 na czarną listę, mówisz i święty spokój hm, a jak opowie koleżankom, że u takiego frajera kupiła kieckę i koleżanki zrobią zakupy u niego. Kupią kilka kiecek, przerobią na spodnie z kapturem i różne takie, a potem zwrócą. Też powiesz, że lepiej zwrócić kasę i mieć święty spokój, bo klient ma zawsze rację😁
Prawdopodobieństwo takiej akcji zakrawa o absurd.
Ktoś musiałby być bardzo zdeterminowany albo znudzony, żeby coś takiego robić.
Wielu ludzi sądzi się o przysłowiowy "kawałek miedzy" i ostatecznie marnują tylko czas i środki, żeby tylko udowodnić nie wiadomo co.
Oczywiście jeżeli nagle dostaję falę takich zagrywek to już trzeba zareagować, ale jeśli to przypadek raz na 1000 to wg mnie szkoda zachodu.
@musashi2007 owszem, absurd, ale specjalnie to tak ujęłam. Rozumiem zwrot bez powodu, bo się odwidziało, ale nie rozumiem zwrotu, ani reklamacji, ani czegokolwiek innego tylko dlatego, że się to samodzielnie zniszczyło. To nie jest zwrot, to jest oszustwo, gdyby nazywać rzeczy po imieniu. To nie jest klient, którego należy szanować i kłaniać mu się w pas. Do samego siebie, też trzeba mieć szacunek.
Oczywiście. Zgadzam się. Niestety są tacy ludzie, z którymi się nie da w żaden sposób dogadać. Będą drążyć, zgłaszać i oczerniać, a walka z nimi doprowadzi tylko do eskalacji konfliktu.
"Denerwować się to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych - Ernest Hemingway"
@musashi2007 niestety masz rację, są tacy ludzie, ale właśnie za pomoc między innymi w takich sprawach płacimy Allegro wysokie prowizje, a niekompetencja pracowników doprowadza do absurdalnych sytuacji.🙂
No właśnie. To jest istotna rzecz. Z tego co napisała @tjada grozi jej nawet zablokowanie konta co jest śmieszne, ale niestety realne bo Allegro rozpatruje sprawy zero-jedynkowo wg procedur, które czasem jak widać zawodzą.
@konto zamknięte Aż mi się przypomniała historia opisana tu kilka dni temu https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/ocena-kupuj%C4%85cego/idc-p/89185/highlight/true#M244
Zgadnij: kto wtedy zjechał sprzedającego wybielając kupującego?😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Ciekawe co by ta klientka powiedziała, gdyby dostała nagranie z otwarcia paczki i weryfikacji zawartości 🙂