Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kupujący zakupił u nas kilka różnych produktów. Okazało się, że części z nich niestety nie jesteśmy w stanie wysłać. Klient poprosił zatem o wysłanie tego co mamy. I tu moje pytanie jak zwrócić klientowi pieniądze za towar, którego mu nie wyślemy i czy bez kliknięcia "zwrot" przez kupującego przysługuje nam zwrot prowizji za towary, które nie zostaną wysłane?
Będę wdzięczna za szybką informację 🙂
@WarsztatNadruku zwrot zrobisz bez problemu, wchodząc w zamówienie akcje - zwrot wpłaty, tam zaznaczysz za które, zwrot prowizji powinien z automaty przyjść 🙂
@WarsztatNadruku jeśli masz odpowiednio wysokie oceny sprzedaży allegro automatycznie zwraca prowizję przy zwrocie przez płatności allegro (czasem trzeba poczekać dzień). Zawsze możesz ręcznie kliknąć o zwrot prowizji i też powinni uznać.
Jako powód możesz podać że rezygnacja kupującego allegro i tak tego nie sprawdza.