anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający prosi mnie o opcję PayU czy to konieczne ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
kaha6
#8 Zapaleniec#

Jestem na Allegro długo , ale sprzedaję sporadycznie,  dziś klient chcący zakupić przedmiot za 2000 zł prosi mnie o włączenie opcji PayU. Czy to konieczne ? Coś słyszałam o kombinacjach z zakupami w tym systemie , nie znam się , czy ktoś może coś doradzić  ?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
LEW433
#21 Demiurg#

Opcję płatności PayU czy Przelewy 24 wybiera kupujący podczas płatności i Tobie nic do tego, natomiast może chodzi o Allegro Pay >zakup na raty a to włącza Allegro.

oznacz moderatorów
kaha6
#8 Zapaleniec#

Dzięki za odpowiedź , tak przypuszczałam , raty są  widoczne w ogłoszeniu więc gość mógłby bez problemu kupić ? Słyszałam coś o kombinacjach z przelewami tradycyjnymi i dlatego pytam aby się ustrzec.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Tu masz PayU podczas płatności a jak klikniesz w nie to zmienisz na Przelewy24.https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/przelew-bankowy/allegro-finanse-jak-zaplacic-za-przedmiot-ku...

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kaha6 możesz napisać dokładnie co ten kupujący napisał?
W Twoich ofertach jest możliwość opłacenia zakupu przez PayU, masz też aktywowane wypłaty od tego operatora. Możliwe, że @LEW433 ma rację i kupującemu chodziło o Allegro Pay
Natomiast Ty już masz aktywne wypłaty od Przelewy24, czyli z Twojej strony warunek jest spełniony, kupujący mogą opłacać zakupy Allegro Pay w Twoich ofertach pod warunkiem, że kwota jest mniejsza, niż ich limit na Allegro Pay. 
W tej sytuacji możesz poinformować kupującego, że w Twoich ofertach dostępne jest Allegro Pay oraz raty PayU i może z nich skorzystać, jeśli spełnia warunki 🙂  

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
kaha6
#8 Zapaleniec#

Bez tytułuwwwwwww.jpg