Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający zmienił gwaracje wszystkich produktów nawet nowych na 1 - miesieczną. Ja kupiłem produkt reklamowany jako nowy i oryginalny. Tego typu produkty nawet z chin sprzedawane są z gwarancją 24-miesięczną. U mnie minęło 18 miesięcy i nie działa, a sprzedający odpisał tylko lakonicznie, że gwarancja już minęła. Nie moge zgłosić problemu przez formularz, bo w formularzu pojawiają się tylko produkty zakupione w ostatnim czasie. Proszę o kontakt telefoniczny, boi nie mam jak do Państwa napisać
@martinforester Gwarancja to dobrowolne świadczenie - można jej udzielić na tydzień, rok, dziesięć lat lub w ogóle jej nie udzielić.
Spróbuj zareklamować na podstawie rękojmi ale to będzie zakup na starych zasadach tj. po roku od zakupu to kupujący musi wykazać, że wada tkwiła w produkcie od początku.
Nie rozumiem, można zmieniać deklarację gwarancji? Udzielę Panu 2 lata gwarancji, a później to zobaczymy czy będzie mi się chciało albo opłacało?
"Okres ochrony gwarancyjnej zależy od woli gwaranta. Jeżeli go nie określił, przyjmuje się, że wynosi 2 lata – licząc od dnia, w którym wydano towar konsumentowi" a tym bardziej, że w zakładce zwroty i reklamacje było wspomniane o gwarancji
@martinforester to w momencie zakupu jaki czas było udzielona gwarancja? Po zakupie sprzedawca zmienił warunki gwarancji?
"Okres ochrony gwarancyjnej zależy od woli gwaranta. Jeżeli go nie określił, przyjmuje się, że wynosi 2 lata – licząc od dnia, w którym wydano towar konsumentowi"
@martinforester gdzie to znalazłeś, Gwarancja jest dobrowolna, i powinieneś dostać kartę gwarancyjną z zasadami co obejmuje ile czasu itp. !!! A z tytułu rękojmi sprzedawca odpowiada za towar do 2 lat na starych zasadach do roku domniema się że wada była w towarze po roku Ty musisz udowodnić 😞
Czyli u producenta nie mogę reklamować?
@martinforester Zależy od tego czy ewentualnym gwarantem jest producent czy sprzedający.
Odszukaj wiadomość mailową tak jak napisałem niżej i wtedy będzie wszystko jasne.
@martinforester Gdzie znalazłeś cytowany fragment? Sprzedający musi w treści oferty, w odpowiedniej zakładce umieścić informację o tym czy gwarancja jest udzielana oraz na jak długo.
Jeśli tego tam nie ma to nic nie "przyjmuje się".
Odszukaj na skrzynce mailowej wiadomość z tytułem "Kupiłeś i zapłaciłeś: NAZWA TOWARU..."
W tej wiadomości są załączniki a w nich informacja o zasadach rękojmi itp. Jeśli będzie w tym mailu załącznik pt. 'Informacje o gwarancjach" to tam znajdziesz szczegóły.
Jeśli go nie będzie to oznacza, że gwarancja nie była udzielona.
Tak znalazłem, dałem się naciąć i tyle. Produkt nowy i oryginalny, ale gwarancja 30 dni. NIe przeczytałem załącznika po zakupie. Dziękuję za wszelką pomoc tutaj udzieloną
@martinforester A możesz złożyć reklamację z tytułu rękojmi, jak produkt był nowy to jest 2lata ale w 2roku to na tobie spoczywa udowodnienie usterki.
Jak miałbym tego dokonać, poprzednia też oryginalna bateria działała 7 lat, a tutaj 18 miesięcy. Zamówić ekspertyzę w laboratorium? i być może nic nie wskurać...