Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Sytuacja jak w tytule. Kupujący opłacił zakup, ale przy pakowaniu zauważyłam uszkodzenie produktu. Po wyjaśnieniu problemu z kupującym- ten zgodził się na zwrot pieniędzy na jego konto.
Mam pytania:
- czy ma przelać pieniądze kupującemu na prywatne konto ( nie przez allegro ) ?
- czy mam skontaktować się z Allegro w sprawie zwrotu prowizji, przedstawić sytuację z potwierdzeniem wpłaty na konto kupującego ( tylko nie wiem, do kogo z Allegro mam napisać )
Pozdrawiam
Jola Łysoń
Modosfera
To było Allegro, czy Allegro Lokalnie?
Na Allegro wpłatę możesz zwrócić przez Allegro Finanse; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/platnosc-od-kupujacego/jak-zwrocic-wplate-kupujacemu-xG71...
lub zwykłym przelewem na konto kupującego.
O zwrot prowizji możesz wystąpić tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
Allegro Lokalnie - pieniądze musisz wypłacić na swój rachunek i oddać kupującemu zwykłym przelewem. O zwrot opłaty za transakcję możesz poprosić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Dziekuję po raz drugi za odpowiedź. Bardzo pomocna.
Przeczytałam wiadomość- jestem na Allegro.
Weszłam na Allegro Finanse , ale tam w powodach zwrotu nie ma ,,uszkodzenia ,,. To czy mam zaznaczyć ,,towar niedostepny ,,? I czy po takiej kwalifikacji powodu nie będzie jakiś problemów z Allegro, bo nie wiem, czy wtedy Allegro kontakuje sie ze sprzedającym ? ?
Już zrobiłam zwrot innej ofery, za którą nie zapłacił kupujący. Odpowiedź bardzo się przydała.
Pozdrawiam