Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie
Dziwnym trafem od 5 dni wszystkie zakupy na moim koncie mają statu płatność rozpoczęta
Czy to zbieg okoliczności czy możesz jakiś błąd?
Ktoś przerabiał podobny scenariusz ?
Dzięki Pzdr
@dollinarozkoszy albo błąd albo konkurencja próbuje Cię powstrzymać. Pisz w tej sprawie do Allegro 🙂
@dollinarozkoszy jeżeli płaci przelewem tradycyjnym, to w mailu o zakupie jest taka informacja 🙂 Ale 5 dni, to dość długo, dużo tych zamówień jest?
około 12
Najdziwniejsze jest to że nie ma żadnych innych są tylko z takim statusem
Po 7 dniach możesz wystąpić o zwrot prowizji i wystawić przedmioty ponownie. Wyślij maila kupującym, że nie dotrzymali warunków umowy 🙂
@dollinarozkoszy napisz do Allegro, sprawdzą czy to błąd.🙂
Rozpoczęta oznacza, że kupujący nie zapłacił. Mógł zapłacić przelewem tradycyjnym przez PayU, wtedy status rozpoczęta trwa kilka dni. Mógł też zapłacić normalnie, bezpośrednio na konto bankowe sprzedawcy.
Uśmieszki dodam, bo niektórzy dodają zawsze 🙂 🙂 🙂
Dzieki
Co do tego co oznacza status płatność rozpoczęta to ok
Dziwne jest dla mnie że od 5 dni mam tylko takie zakupy ( ze statusem płatność rozpoczęta ) żadnych innych
@dollinarozkoszy widzę, że napisałeś do nas w tej sprawie na czacie. Również sprawdziłam te płatności i jedna z nich to zapłata przelewem tradycyjnym i ta płatność może zając więcej czasu, natomiast problem z innymi wpłatami prawdopodobnie wynika z niepotwierdzenia wpłaty przez aplikację mobilną. Wyślemy wiadomość do Kupujących z przypomnieniem o dokonaniu płatności, mam nadzieję, że to pozwoli rozwiązać problem.