anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Status płatność rozpoczęta

dollinarozkoszy
#8 Zapaleniec#

Witajcie

 

Dziwnym trafem od 5 dni wszystkie zakupy na moim koncie mają statu płatność rozpoczęta

Czy to zbieg okoliczności czy możesz jakiś błąd?

Ktoś przerabiał podobny scenariusz ?

Dzięki Pzdr

 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

konto zamknięte
Nie dotyczy

@dollinarozkoszy albo błąd albo konkurencja próbuje Cię powstrzymać. Pisz w tej sprawie do Allegro 🙂

https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@dollinarozkoszy jeżeli płaci przelewem tradycyjnym, to w mailu o zakupie jest taka informacja 🙂 Ale 5 dni, to dość długo, dużo tych zamówień jest?

oznacz moderatorów

dollinarozkoszy
#8 Zapaleniec#

około 12

Najdziwniejsze jest to że nie ma żadnych innych są tylko z takim statusem

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Po 7 dniach możesz wystąpić o zwrot prowizji i wystawić przedmioty ponownie. Wyślij maila kupującym, że nie dotrzymali warunków umowy 🙂

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@dollinarozkoszy napisz do Allegro, sprawdzą czy to błąd.🙂

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Rozpoczęta oznacza, że kupujący nie zapłacił. Mógł zapłacić przelewem tradycyjnym przez PayU, wtedy status rozpoczęta trwa kilka dni. Mógł też zapłacić normalnie, bezpośrednio na konto bankowe sprzedawcy.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Uśmieszki dodam, bo niektórzy dodają zawsze 🙂 🙂 🙂

 

oznacz moderatorów

dollinarozkoszy
#8 Zapaleniec#

Dzieki

Co do tego co oznacza status płatność rozpoczęta to ok

Dziwne jest dla mnie że od 5 dni mam tylko takie zakupy  ( ze statusem płatność rozpoczęta ) żadnych innych

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@dollinarozkoszy widzę, że napisałeś do nas w tej sprawie na czacie. Również sprawdziłam te płatności i jedna z nich to zapłata przelewem tradycyjnym i ta płatność może zając więcej czasu, natomiast problem z innymi wpłatami prawdopodobnie wynika z niepotwierdzenia wpłaty przez aplikację mobilną. Wyślemy wiadomość do Kupujących z przypomnieniem o dokonaniu płatności, mam nadzieję, że to pozwoli rozwiązać problem.

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów