Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Czy w przypadku korzystania z przewoźników typu Inpost (zarówno przy Allegro SMART, jak i bez niego), statusy zamówienia np. Nowe, w realizacji, do wysłania, wysłane, odebrane, ... mają jakiekolwiek znaczenie? Czy wpływają na moją ocenę oraz na któreś ze statystyk jakości sprzedaży?
Czy powinienem je zmieniać manualnie za każdym razem, np. na "do wysłania", "wysłane", "odebrane"? Czy klient w związku ze zmianą statusu otrzymuje jakąś informację? Czy jedynie istotna jest zmiana statusu przesyłki po stronie przewoźnika, np. Inpost, DPD?
Bardzo proszę o wyjaśnienie. Dziękuję z góry!
@promotura kupujący dostaje powiadomienia o zmianie statusu. Ale niema to większego znaczenia do jakości sprzedaży.
Dzięki za szybką odpowiedź. Nie ma większego znaczenia czy nie ma żadnego? Chciałbym to doprecyzować 🙂 no i czy jest sens to zmieniać ręcznie w przypadku korzystania np. z Inpostu? Z tego co wiem to Inpost również wysyła powiadomienia od siebie, np. przy nadaniu paczki w paczkomacie itp. Czy jestem gdzieś tutaj w błędzie?
Ale możesz mieć znaczenie dla oceny przez kupującego, nie widzi będzie pytał i to może zaważyć na ocenie i jakości.
@promotura Wszystko zależy jak masz ustawione Powiadomienia . My w firmie zawsze zmieniamy status zgodzie z daną czynnością. Kupujący i tak chyba dostaje te powiadomienie tylko w "Dzwoneczku". Po zeskanowaniu przez kuriera (Inpost czy DPD) kupujący i tak dostaje emaila od allegro że paczka wyruszyła w drogę (o ile ma zaznaczone odpowiednie zgody na powiadomienia)