anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Szantaż negatywem

Kacoj
#3 Debiutant#

Dzień dobry,

 

mam niecodzienną sytuację z pewnym klientem. Niedawno zakupił on łóżko dla kota, które dostał w terminie. Produkt nie był uszkodzony, był taki jak na aukcji, przesyłka przyszła terminowo, bez uszkodzeń. Do niczego nie można się przyczepić. W trakcie realizacji zamówienia dostał dokument zakupu, wiadomość z podziękowaniem, podglądem do zamówienia i wszystkimi informacjami etapów zakupu.

 

Jednak, kilka dni po odbiorze, wystawia negatyw z oceną zgodności 1/5, obsługą klienta 1/5. Pierwsze co to uderzyłam do Allegro, że ten komentarz jest totalnie podejrzany i by coś z tym zrobili. Odpowiedzieli, że nie mogą się mieszać i proszą o kontakt z Kupującym. Napisałam do kupującego co się stało, oto jaką wiadomość otrzymałam

"Niestety nie podpasowal mi produkt, proponuję zwrot części kwoty i usunę negatyw." dosłownie.

Dostał wiadomość, że to proszę zwrócić produkt. Odpowiada, że nie chce.

Więc znowu piszę do Allegro, że to jest szantaż negatywem. Nie ma prawa oceniać wszystkiego na 1/5, podczas gdy wszystko było okej. To kłamstwo, by wymusić niższą cenę. Dodam dodatkowo, że w tym czasie gdy kupował produkt, dostępny był TAKI SAM MODEL, tylko w innym kolorze, o prawie 20% taniej. Nie kupił. 

Tłumaczę do Allegro, że gdyby napisałby że chce produkt taniej - dostałby taniej. Podchodzimy do każdego klienta indywidualnie, wysyłamy gratisy, staramy sie na lewo i prawo. Również gdyby wystawił negatyw dopiero w momencie, gdy my odpowiedzielibyśmy że nie ma szans taniej - wtedy również można to zrozumieć. 

Ta sytuacja to jest patologia i jedyne co otrzymuje od Allegro to że "nie ma powodów twierdzić że to szantaż, określamy to jako propozycja na rozwiązanie sprawy. Proszę zgłosić to na policję."

W takich momentach to Allegro powinno dbać o porządek i sprawiedliwość, bo z roku na rok Kupujący mogą dosłownie kłamać i przyznawać się do tego, i nikt z tym nic nie robi. 

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25

Pszczola2013
#12 Orędownik#
 
Kacoj 

Niestety Cię rozczaruję, NIC ALLEGRO NIE ZROBI W TEJ SPRAWIE DLA Ciebie. NIC (Sprzedaję na allegro od około 20 lat) i allegro JEDEN JEDYNY RAZ usunęło negatyw po tym gdy kupująca kupiła, godzinę po wysłaniu towaru odstąpiła od umowy a po chwili wystawiła negatyw. Pisałam do allegro że jak mogła wystawić negatyw skoro paczka w drodze ale odpowiedź była ze to ocena kupującej! Tutaj w społeczności poruszyłam temat i dopiero jak napisałam  że w negatywie napisała mi R.I.P to usunęli konto i zawiesili (życzenie spokoju po śmierci). NIGDY, NIGDY wcześniej ani później tego nie zrobiono dlatego odpuszczam (przedtem pisałam z mojego drugiego konta __DAM__.

 

oznacz moderatorów

Kacoj
#3 Debiutant#

No ja dostaje upomnienia gdy maile z integratora przypominają te z automatów allegro, np. prośbę o wystawienie oceny transakcji. Wtedy można ingerować, a w takie coś już nie..

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

@Pszczola2013 

To i tak miałaś dobrze. 

U mnie klient kupił towar wieczorem, za kilka zł, rano odstąpił od umowy, natychmiast zwróciłem kasę, po południu wystawił NEGATYW - Allegro uznało, że miał do tego prawo i nie usunęli negatywa.

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Kacoj sprawa bardzo prosta zainwestuj raz w pisemko od kancelarii prawnej pt wezwanie przedsądowe do usunięcia szkalującej sklep opinii, niech ci zrobią taki szablon uniwersalny z miejscem na dodanie swojej części pt ponieważ komentarz narusza interesy firmy z następującego powodu .... i są dowody na nieuczciwe, celowe działanie kupującego sprawa zostanie złożona do sądu z powództwa cywilnego o odszkodowanie za zaniżenie przychodów sklepu i pomówienie dobrego imienia sprzedającego. Jak zobaczy pisemko z kancelarii to się zestracha a że samo zaorała się tekstem nie zwrócę bo nie ale mi nie pasuję dawaj mnie taniej bo tak to sąd na pewno przychylnie spojrzy na jawne januszowanie

oznacz moderatorów

Starkrak
#9 Pomysłodawca#

Nie ma tego złego. Dzięki takim zagraniom allegro traci klientów. Tak, klientów. Sprzedający też są klientami. Dzisiaj mam 2x więcej zamówień z innych portali niż z allegro. Kupujących coraz więcej bo sprzedający przenoszą się na inne platformy. Zarabiam więcej bo prowizje niższe. Czyli dzięki polityce allegro zarabiam więcej ale nie na allegro 😁

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

W/g mnie sprawa powinna być bardzo prosta. Sprzedawca powinien przesłać do Allegro takiego e-maila, a Allegro powinno takiemu kupującemu zablokować konto. 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów