anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Twoje przesyłki nie zostały zamówione i nadal znajdują się w zakładce „Do wysłania”

SklepGreenTech
#7 Wielbiciel#

Witam wszystkich forumowiczów, niestety potrzebuję pomocy, mam zamówienie z allegro na paczkomat, nadaję przesyłkę przez wysylam.allegro ale za każdym razem pojawia się komunikat
Twoje przesyłki nie zostały zamówione i nadal znajdują się w zakładce „Do wysłania”.
Występują utrudnienia w dostępności usług firmy InPost.

Od inpost dostałem jakiś czas temu clientID oraz klucz autoryzacyjny który podałem w danych allegro.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@SklepGreenTech Prześlij mi proszę zdjęcie lub zrzut ekranu, przedstawiający ten komunikat. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

SklepGreenTech
#7 Wielbiciel#

2.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@SklepGreenTech Podaj mi jeszcze proszę numer oferty lub zamówienia, o które chodzi - rozwiń proszę listę klikając na "Pokaż szczegóły zamówienia". 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

SklepGreenTech
#7 Wielbiciel#

c5da6502-0afd-11eb-a0f1-e1e34b93a082, d8afa7f2-07a9-11eb-b146-4b80575774f9, problem pojawił się odkąd otrzymałem od inpost clientID i klucz autoryzacyjny i chciałem przez wysylam.allegro nadawać przesyłki.

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@SklepGreenTech Bardzo dziękuję, konsultuję już Twoją sprawę i jak tylko uzyskam odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@SklepGreenTech Sprawdź proszę czy podczas konfiguracji Wysyłam z Allegro zaznaczyłeś opcję "Używaj oferty dla sprzedawców Allegro".

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

SklepGreenTech
#7 Wielbiciel#

Mam dwa konta, na obu ten sam problem.

oznacz moderatorów

choffen
#7 Wielbiciel#

Witam. Mam identyczny problem, czy sprawa została rozwiązana ? Jeśli tak to proszę o wskazówiki.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@choffen Sprawdź proszę czy zaznaczyłeś opcję, o której pisałam powyżej, a jeśli tak, podaj proszę numer zamówień, których dotyczy ta sytuacja. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

choffen
#7 Wielbiciel#

Sytuacja dotyczy wszystkich zamówień...

oznacz moderatorów