Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Proszę o zmianę statusu zamówienia 735e56e0-9f2a-11ef-a5d1-05d59d700a3e w raporcie jakości sprzedaży.
Mianowicie zamówienie mam policzone jako wysłane nie w terminie a zamówienie zostało dostarczone do Klienta defacto 4 dni wcześniej niż to było podane w przewidywanym czasie dostawy.Oczywiście zamówienie zostało nadane również w terminie.
Jezeli potrzeba więcej szczegółów prosze o informację. Nie wiem czy piszę w dobrym miejscu, ale nie znalazłam informacji gdzie indziej moge zgłosić taki problem.
Pozdrawiam
@emere_mm zweryfikuję sprawę i wrócę z odpowiedzią.
@emere_mm w przypadku wskazanej przez Ciebie przesyłki nie mamy podstaw do wykluczenia. Sytuacja ta jest spowodowana ręcznym dodaniem numeru przewozowego innego rodzaju przesyłki niż ta, która została wybrana przez klienta.