anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam. Dwa pytania. 1.Podczas wystawiania aukcji w formie dropshipping jest zapytanie "wysyłka z..."

sellgood27
#7 Wielbiciel#

Witam. Dwa pytania.

1.Podczas wystawiania aukcji w formie dropshipping jest zapytanie "wysyłka z..."

Z automatu jest tam mój adress który był dodany podczas ustawienia sprzedaży. Czy powinienem tam wpisać adres od kogo będzie to szło?

 

2. Jeśli nie posiadam smart to mogę zrobić drop.... Od osoby która posiada ? Za wysyłkę klient płaci a więc czy muszę wybrać u dostawcy opcje płatną?? I dla czego?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sellgood27 co do pierwszego pytanie to podaj tam proszę adres, z którego towar będzie wysyłany, czyli adres hurtowni.
Drugiego pytania nie rozumiem. Czy możesz napisać dokładniej co masz na myśli? Aby w Twoich ofertach pojawiło się oznaczenie Smart! trzeba spełnić kilka warunków. Przeczytasz o nich tutaj

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

sellgood27
#7 Wielbiciel#

wow😲😁👍 jestem pozytywnie zaskoczony tak szybką odpowiedzią. Ze smartem chodzi mi o to iż jako początkujący nie posiadam "smart" więc jeśli biore produkt w dropshiping od osoby która ma smart i i kupujący ode mnie  również go ma . To czy jest w tym jakiś problem? Czy poprostu wtedy klient zapłaci mi X za wysyłkę i ja będę musiał również zapłacić za wysyłkę innemu sprzedawcy? 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@sellgood27 to że hurtownia ma smarta nie ma znaczenia, nie przechodzi to na Ciebie, żeby kupujący u Ciebie mogli zamawiać ze smartem musisz spełnić warunki i wtedy Ty będziesz miał Smarka 😄

To nie jest problem klient będzie płacić za wysyłek a potem Ty zapłacisz przewoźnikowi lub hurtowni jak oni będą nadawać za Ciebie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sellgood27 tak jak wskazał @kostas11 szczegóły oferty ustalasz Ty jako sprzedający, czyli jeśli spełnisz warunki Smart to kupujący w Twoich ofertach będą mogli korzystać z tych metod dostawy. To czy w danej ofercie będzie udostępniony Smart! zależy od tego jakie metody dostawy dodasz do oferty, czy w ofercie będą uzupełnione warunki zwrotów, czy będziesz udostępniał numery przesyłek oraz podawał odpowiedni adres e-mail kupujących. 
To czy w ofercie dodamy takie oznaczenie weryfikujemy na podstawie warunków oferty i warunków sprzedaży, a za to odpowiada sprzedający - osoba, z którego konta wystawiane są oferty, nie hurtowania, z której są wysyłane zamówienia.
Zwróć proszę uwagę, że warunki są inne w zależności od typu konta (zwykłe czy firmowe). Wszystkie szczegóły znajdziesz tutaj. W razie pytań, chętnie pomożemy! 🙂

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów