Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, po wysłaniu przesyłki zorientowałam się ,że pomyliłam . Natychmiast poinformowałam klienta o sytuacji . Klientowi bardzo zależało na przesyłce i na czasie , więc wysłałam prawidłowy towar na swój koszt . Co zrobić z wcześniej wysłaną paczką ? Czy klient ma odebrać i zwrócić , czy nie odbierać i wróci do mnie ? Pomocy !
Może nie odbierać. Paczka wróci do Ciebie.
@plush jeśłi klient nie odbierze paczka wróci.
Dodam tylko kwestie techniczne:
- koniecznie poinformuj klienta, żeby nie odbierał niewłaściwej przesyłki, zanim ta przesyłka do niego dotrze
- zaznacz mu wyraźnie numer właściwej przesyłki - bo dostanie dwie, żeby się nie pomylił i nie odmówił odbioru tej, którą chce odebrać
- w zależności od formy wysyłki poinformuj klienta o tym, jak wygląda odmowa: kurierowi wystarczy powiedzieć, z paczkomatu nie odebrać przez 48 godzin, a na pocztę trzeba pójść i odmówić, bo inaczej będziesz czekać trzy tygodnie na zwrot.
@plush zgłoś do przewoźnika i anuluj doręczenie błędnej paczki na wszelki wypadek poinformuj też kupującego żeby nie odbierał jeżeli anulowanie nie uda się.