Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam zweryfikowałem konto żeby sprzedawać przelałem 1,01zl i nadal mi pisze zeby potwierdzic dane i przelac pieniadze i na mailu nie mam ze przelalem pieniadze ani nic ,ale na aplikacji bankowej mam wyciąg normalnie.
@Morfeusz2406 Ta procedura trwa kilka dni, a w tym czasie status się nie zmienia. Trzeba się uzbroić w cierpliwość
a jak mam 17 lat to mi przejdzie weryfikacja?
@Morfeusz2406 ja nie jestem pełnoletni i w takim wypadku wymagają zgody opiekuna prawnego i jego dokumentów
Hej! Moja weryfikacja trwa juz od czwartku 06.02... Nie wiem ile to zajelo innym osobom.
u mnie też trwała ok tydzień, trzeba dać trochę czasu
@Client:131318331 Twoje konto jest zablokowane. Możesz wyjaśniać to e-mailowo, kontaktując się poprzez formularz.
Przelew i zwrot 1,01zl nie oznacza że jest aktywowane, powinno to być 3dni ale bywa różnie.
@Morfeusz2406 Widzę, że masz aktywne konto zwykłe, nie masz natomiast aktywnych wypłat. Zapoznaj się, proszę, z tym artykułem. Powinieneś móc już sprzedawać. Jeśli jednak pojawi się jakiś błąd, skontaktuj się poprzez formularz i prześlij potwierdzenie przelewu - będziesz mógł załączyć je w pliku, jeśli wybierzesz kontakt e-mailem.