Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witamy, Pan próbuje od nas wyłudzić zadośuczynienie ponieważ kupił u nas produktu który nie był już dostępny, w ciągu 36h zwróciliśmy cała kwotę z dnia zakupu i próbowaliśmy załagodzić calą sytuację. Dodatkowo Pan sugerował mi pójsci do sklupu i kupienie tego przedmiotu i wysłanie mu potej kwocie zakupu bo w przeciwnym razie zaszkodzi nam na portalu allegro. W wiadomościach mamy dowód wyłudzeznia.
@AGD-SERVICE akurat @br. ma tutaj rację.
1. Lombardy udzielają pożyczek krótkotrwałych ze stopą lombardową, czyli kilka % odsetek na dzień. Jeśli taki lombard sprzedaje nieistniejący towar na Allegro, to robi sobie darmową pożyczkę dla siebie za 0%. Czy o w porządku?
2. Co to za nawyk, że sprzedaje się fikcyjny towar, oddaje za kilka dni pieniądze i ma się jeszcze pretensje do Kupującego, że chce zakupiony towar? Ja rozumiem pewne braki w hurtowniach, niedopatrzenia, ale specjalizacja lombardu jest ciut inna, nieprawdaż?
3. Słusznie Kupujący ma pretensje i słusznie żąda zadośćuczynienia. Wina stoi wyłącznie po stronie lombardu, który urósł w piórka i stawia się w uprzywilejowanej pozycji, a olewanie klienta uważa za normę.
4. Takie chore postępowania lombardów i innych sprzedawców rzutują później na działania uczciwych Sprzedawców, którym rykoszetem wcześniej czy później tez się oberwie. Rodzi to również brak zaufania do Sprzedawców, a patologiczne zachowania przypisuje się z góry każdemu Sprzedawcy. Zgniłe jabłka należy jak najszybciej wyrzucać z koszyka, bo inaczej cały koszyk zatęchnie.
5. Klient stracił czas oraz na pewien czas pieniądze. Czas to pieniądz. Dlaczego nie miałby się domagać rekompensaty?
6. Czy łaskawy lombard jest taki dobroduszny, i pożyczy pieniądze choć na 1 dzień za 0% odsetek? Czy będzie wykonywał jakieś prace w wolontariacie? Jeśli nie, to czemu wymaga tego od Kupującego?
@AGD-SERVICE ale klienci jak widać tego nie tolerują skoro allegro dostaje za to negatywy. Jeśli autor wątku dostanie negatywa to niestety, ale on zawalił, transakcja nie doszła do skutku przez niego. Trudno, aby klient był zadowolony jeśli po 2 dniach dostanie zwrot kasy i musi kupić towar u kogoś innego, pewnie w wyższej cenie.