Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, mam dziwną sytuację, klientka złożyła zamówienie termin realizacji był do 21.12, zamówienie u przewoźnika się opóźniło, miało być doręczone w piątek, lecz klientka zadzwoniła do DPD aby zmienić adres doręczenia, co wydłuża dostawę o jeden dzień roboczy czyli na 27.12. Jest dla mnie jasne że winą za jednodniowe opóźnienie jest po mojej stronie, zaproponowałem rekompensatę, lecz klientka ma do nas pretensje że paczka nie przyjdzie przed Świętami, grozi negatywna opinia i rządała wysłania drugiej paczki dzisiaj z dostawą na sobotę. Idąc tym tokiem można dla każdej przesyłki zmieniać adresy doręczenia i żadna paczka nie przyjdzie w terminie. Czy nie jest to nadużycie ?
@Strofly trudno mówić o nadużyciu nie znając wszystkich szczegółów , ciąg zdarzeń mógł być następujący -- klientka kupuje z datą doręczenia 21.12 , jest ok będzie w domu , informujesz o opóźnieniu czy nie informujesz to bez znaczenia , ale klientka dostaje 22.12 info od DPD o doręczeniu na 23.12, ALE !! w tym dniu wyjeżdża na Święta do rodziny i przekierowuje przesyłkę na adres gdzie będzie przebywać przez kilka dni .
Taki scenariusz jest bardzo możliwy, zastanawia mnie czy to sprzedający w tej sytuacji jest winien za ten dodatkowy dzień opóźnienia, DPD napewno poinformowało, że zmiana adresu wydłuży czas dostawy. W sumie klientka może jeszcze raz zmienić adres doręczenia i wydłużyć dostawę o kolejny dzień.
@Strofly głupi czas dla sprzedawców , tu nie ma miejca na poślizgi ,owszem , może się przytrafić ,ale nie pozostaje nic innego jak wziąć to na klatę , w końcu ciąg niedobrych zdarzeń rozpoczął się od Ciebie .