Wydrukowałam etykietę ale chciałam zmienić gabaryt paczki z A na B proszę o pomoc

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak zmienić abaryt paczki z A na B.Źle wydrukowałam etykietę i towar nie zmieści się do paczki A

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@irena217 rozumiem, że generowałaś ją w Managerze przesyłek? Po wygenerowaniu etykiety, nie ma możliwości zmiany gabarytu. W takim przypadku należy anulować wygenerowaną etykietę i utworzyć nową.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę mi podpowiedzieć jak mam ją anulować?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@irena217 możesz to zgłosić korzystając z formularza na stronie InPost.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W InPost powiedziano mi,że takie zmiany załatwia Allero
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@irena217
Jeśli etykieta została już wygenerowana i przygotowana do nadania, nie ma możliwości edycji jej gabarytu. Możesz przepakować odpowiednio paczkę, a jeżeli nie jest to możliwe, możesz ją anulować i wygenerować nową.
W celu uzyskania zwrotu środków za etykietę wygenerowaną przez Managera Paczek należy wysłać formularz ze strony: https://inpost.pl/formularz-kontaktowy w temacie kontaktu wybierając: "Zwrot środków za niewykorzystaną etykietę lub kod nadania".