Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
mam pytanie dot. wygenerowania 2 etykiety w ramach Smart w przypadku jeśli pierwsza została zareklamowana w InPost, ale jeszcze nie ma decyzji.
Klient zamówił towar, i został nadany prawidłowo, później dostał wiadomość o dostarczeniu towaru do paczkomatu, ale skrytka okazała się pusta, więc zareklamował na miejscu z podaniem powodu, że brak przesyłki w skrytce, a towar z sukcesem wrócił do nadawcy w następnym dniu roboczym.
Oczywiście Allegro pobrało za przesyłkę pieniądze z konta (została złożona reklamacja z prośbą o zwrot kosztu przesyłki do InPost)
Ale klient nadal by chciał towar i chcemy mu wysłać. Tylko pytanie odnośnie etykiety. Kto poniesie koszt nowej etykiety? I czy da się wygenerować jeszcze jedną etykietę Smart w przypadku jeśli pierwsza przesyłka nie została doręczona do klienta nie z naszej winy? Czy koszt 2 etykiety będzie pełny, czyli 10,95 nawet w takiej sytuacji? Na Allegro nie ma statusu, że przesyłka została odebrana. Poniżej są zdjęcia.
Prośba o wsparcie
To tak nie działa, 1zareklamowana a więc musisz wysłać na własny koszt przecież to nie wona kupującego.
Zareklamowana etykieta kosztuje 5,49 w Smart a nowa będzie kosztować 10,95 z tego co rozumiem, bo już nie w Smart. Ale też to nie była wina sprzedającego, tylko InPost.
Może ktoś miał podobną sytuację?
Czy będzie można później zareklamować 2 etykietę w InPost z tego powodu, że musiała zostać wygenerowana, bo pierwsza nie została prawidłowo zrealizowana przez dostawcę InPost?