Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Opiszę sprawę po krótce:
Kupujący zwrócił towar w ramach reklamacji po czym na 3 dni po przyjęciu towaru w ramach reklamacji założył dyskusję oznaczył jako nierozwiązaną i wniósł do allegro o zwrot środków w ramach Programu Ochrony Kupujących. Dodam jeszcze, że w między czasie wymuszał zwrot środków przed rozpatrzeniem reklamacji grożąc wystawieniem negatywnego komentarza.
Koniec końców reklamacja została rozwiązana na korzyść kupującego ale ja zostałam z negatywnym komentarzem i nierozwiązaną dyskusją.
Oczywiście sprawa została zgłoszona do allegro ale jak to zwykle bywa nie byli zbyt pomocni.
W zasadzie piszę to w ramach ostrzeżenia i zwrócenia uwagi na takie przypadki.
Jakby ktoś miał styczność to klienta [edycja] radzę dodać do czarnej listy.
ale to chyba nic nie zmienia co do opinii i oznaczenia dyskusji przez kupującego
@kongerpro Oczywiście ze zmienia😎