Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Wszystkich,
Mam pytanie związane z wyszukiwaniem produktów na allegro.
Mam wystawione produkty na allegro i w ramach sprawdzenia jak się wyszukują sprawdziłem ich wyszukiwanie na innym koncie allegro.
Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić, dla czego w wynikach wyszukiwania nie ma moich produktów? Wpisuję cały tytuł mojej aukcji lub jej części i produktu nie ma w wynikach wyszukiwania?
Co mam zrobić poza opłaceniem Ads, żeby moje oferty pojawiły się w wynikach wyszukiwania? Dodam, że jestem początkującym sprzedawcą i nie mam setek laików ani setek opinii. Dopiero zaczynam a z tego co widzę to algorytmy allegro nie pomagają rozwijać biznesu!
Pozdrawiam,
@Globe-Home na widoczność produktu wpływa dużo czynników, które zna tylko allegro maja swój algorytm jak gugel i nikt go nie zna, na pewno ma wpływ jakość obsługi, czas wysyłki, jakość aukcji ( opis zdjęcia ) itp.
Więcej Pełną listę cech, którą bierzemy pod uwagę przy sortowaniu ofert według kryterium trafności, znajdziesz w artykule naszej Pomocy. Poniżej wypisaliśmy kilka cech, które zawsze należy mieć na uwadze.
Zadbaj o satysfakcję kupującego - o jego pozytywne doświadczenia, które zaczynają się wcześniej, niż zakup w twojej ofercie. Jak to zrobić? Podpowiadamy poniżej.
Im czytelniejsza będzie twoja oferta, tym więcej klientów będzie nią zainteresowanych. Im więcej klientów będzie nią zainteresowanych, tym większa będzie jej popularność. W sortowaniu po trafności liczymy zaangażowanie kupującego dla każdej oferty. Dlatego:
Pamiętaj, że ważna jest jakość sprzedającego - zadbaj o to, by kupujący byli zadowoleni i chętnie wracali do zakupów w twoich ofertach. Jak to zrobić?
Zadbaj o parametry w ofercie. Im więcej ich wypełnisz, tym lepiej. Dlaczego?