anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wyniki wyszukiwanie produktów - brak produktu

Globe-Home
#7 Wielbiciel#

Witam Wszystkich,

Mam pytanie związane z wyszukiwaniem produktów na allegro.

Mam wystawione produkty na allegro i w ramach sprawdzenia jak się wyszukują sprawdziłem ich wyszukiwanie na innym koncie allegro. 

Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić, dla czego w wynikach wyszukiwania nie ma moich produktów? Wpisuję cały tytuł mojej aukcji lub jej części i produktu nie ma w wynikach wyszukiwania?

Co mam zrobić poza opłaceniem Ads, żeby moje oferty pojawiły się w wynikach wyszukiwania? Dodam, że jestem początkującym sprzedawcą i nie mam setek laików ani setek opinii. Dopiero zaczynam a z tego co widzę to algorytmy allegro nie pomagają rozwijać biznesu!

Pozdrawiam,

 
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#

@Globe-Home na widoczność produktu wpływa dużo czynników, które zna tylko allegro maja swój algorytm jak gugel i nikt go nie zna, na pewno ma wpływ jakość obsługi, czas wysyłki, jakość aukcji ( opis zdjęcia ) itp.

Więcej Pełną listę cech, którą bierzemy pod uwagę przy sortowaniu ofert według kryterium trafności, znajdziesz w artykule naszej Pomocy. Poniżej wypisaliśmy kilka cech, które zawsze należy mieć na uwadze.

Zadbaj o satysfakcję kupującego - o jego pozytywne doświadczenia, które zaczynają się wcześniej, niż zakup w twojej ofercie. Jak to zrobić? Podpowiadamy poniżej.

  • Im czytelniejsza będzie twoja oferta, tym więcej klientów będzie nią zainteresowanych. Im więcej klientów będzie nią zainteresowanych, tym większa będzie jej popularność. W sortowaniu po trafności liczymy zaangażowanie kupującego dla każdej oferty. Dlatego:

    • Upewnij się, czy pierwsze zdjęcie w ofercie spełnia nasze wymagania. Produkty na jednolitym tle lepiej prezentują się wśród wyników wyszukiwania.
    • Zadbaj także o czytelne zdjęcia w opisie oferty. Zdjęcia mają dokładnie, szczegółowo prezentować przedmiot i być dostępne na każdym urządzeniu. Dzięki temu ułatwisz kupującym zapoznanie się z ofertą.
    • Nadaj ofercie dobry tytuł. Kupujący często szukają konkretnego przedmiotu. Postaraj się, aby tytuł w jasny sposób informował, co sprzedajesz w danej ofercie. Nie używaj zbędnych ozdobników, słów typu ‘hit’, ‘promocja’. Im łatwiej kupujący dotrze do twojej oferty i ją wyświetli, tym będzie na niej większy ruch.
    • Zadbaj o czytelny opis przedmiotu. Upewnij się, czy jest on zgodny z naszymi zasadami.
  • Pamiętaj, że ważna jest jakość sprzedającego - zadbaj o to, by kupujący byli zadowoleni i chętnie wracali do zakupów w twoich ofertach. Jak to zrobić?

    • Wysyłaj towar zgodny z opisem oferty. Niech opis będzie jasny i czytelny, a zdjęcia nie budzą wątpliwości, co jest przedmiotem sprzedaży.
    • Nie opóźniaj czasu wysyłki towaru. Niech kupujący nie czeka na towar dłużej, niż deklarujesz w ofercie. Uzupełniaj numery przesyłek w terminie, który podajesz w polu Czas wysyłki w formularzu wystawiania oferty. Jeśli np. pojawią się jakieś problemy ze strony przewoźnika, na bieżąco informuj o tym kupującego. Kupujący doceniają takie zaangażowanie ze strony sprzedającego.
    • Zadbaj o koszty wysyłki towaru. Udostępnij takie formy, z których kupujący mogą wybrać najlepszą dla siebie. Nie zawyżaj kosztów wysyłki. Na dłuższą metę nie jest to opłacalne. Dodatkowo upewnij się, że masz dobrze skonstruowane cenniki wysyłki - np. tak, by kupujący nie musiał dodatkowo płacić pełnej kwoty za każdą kolejną sztukę towaru w paczce.
    • Zapewnij kupującemu bieżącą obsługę. Bądź z nim w kontakcie - tak, aby czuł, że jest dla ciebie ważny. Pamiętaj, że satysfakcja kupującego zaczyna się jeszcze przed zakupem - np. gdy kupujący dopytuje o szczegóły produktu.
    • Przestrzegaj zasad Regulaminu Allegro, w szczególności:
      • zasad określonych w Załączniku 1, np. wystawia w swoich ofertach towary zakazane (podróbki, kryptowaluty itd.)
      • ostrzeżenia związane z naruszeniami:
  • Zadbaj o parametry w ofercie. Im więcej ich wypełnisz, tym lepiej. Dlaczego?

    • Kupujący coraz częściej zaznaczają parametry w filtrach, gdy szukają danego przedmiotu. Gdy kupujący zawęża sobie wyniki wyszukiwania za pomocą filtrów, a ty nie wypełniłeś parametrów, wówczas twoja oferta nie pojawi się na takiej liście. Jeśli je wypełnisz, zwiększasz szanse na to, że kupujący dotrze do twojej oferty.
    • Dodatkowo, dzięki parametrom kupujący łatwiej zapozna się z przedmiotem, który sprzedajesz. Unikniesz nieporozumień, co do szczegółów oferowanego towaru. Szczególnie zadbaj o parametry obowiązkowe. W przypadku koloru staraj się go jak najdokładniej określić - lepiej gdy podasz jedną opisującą go wartość (np. czerwony), a nie wszystkie dostępne.
    • Uzupełnij w ofercie parametry obowiązkowe - im więcej ich uzupełnisz w ofercie, tym lepiej.
  • Zadbaj o to, by wystawić ofertę w odpowiedniej kategorii - np. etui do telefonu w kategorii Etui i pokrowce. Tak, by kupujący miał szansę dotrzeć do twojej oferty. Jeśli masz wątpliwość, skorzystaj z podpowiedzi kategorii na formularzu wystawiania. Unikaj kategorii ‘egzotycznych’ dla twojej oferty, np. nie wystawiaj koszulki z zespołem muzycznym w kategorii płyty kompaktowe. Jeśli zamieścisz ofertę w takiej kategorii, wówczas wyróżni się ona w kontekście innych ofert sąsiadujących na liście, ale tym samym możesz negatywnie wpłynąć na widoczność swojej oferty w sortowaniu po trafności. Warto o tym pamiętać.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Globe-Home Jakaś przykładowa oferta, żeby można było to sprawdzić?

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów