anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wypłaty nieaktywne, brak możliwości wypłaty dzień po zmianie numeru konta

TokaRa97
#2 Obserwator#

Tak jak w temacie, zmieniłem wczoraj w południe numer konta, do teraz jest zablokowane, mimo, że dwa razy zapłaciłem 1.01zł za weryfikacje konta. Zniknęło tylko, że czekacie na zaksięgowanie przelewu (chociaż to blik).

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

TokaRa97 ponowana weryfikacja konta do przelewu trwa 3 dni robocze .

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@TokaRa97 Standardowa procedura, weryfikacja chwilę trwa o ile masz poprawne dane 😞

Po zmianie numeru rachunku bankowego, ze względów bezpieczeństwa, nakładana jest jednodniowa blokada wypłat.  Źródło

  1. Muszą one być identyczne z danymi z Twojego konta bankowego, na które mają trafić wypłacane pieniądze. Jeżeli nie pamiętasz ich dokładnie, sprawdź dane na wyciągu z Twojego rachunku bankowego. Następnie kliknij [aktywuj wypłaty].
  2. Zrób przelew weryfikacyjny na kwotę 1,01 zł z konta bankowego, które wpiszesz w formularzu. Jeśli oprócz usługi PayU udostępniasz lub chcesz udostępnić również usługę Przelewy24, wykonaj osobne przelewy weryfikacyjne dla każdego z operatorów. Operator Przelewy24 do weryfikacji danych wymaga dodatkowych dokumentów. Kwoty przelane w celu weryfiacji w całości zwrócimy na Twoje konto bankowe.
  3. Do czasu, aż operator zweryfikuje Twoje dane, wypłaty z jego salda będą wstrzymane. Jeśli chcesz sprawdzić, na jakim etapie jest weryfikacja Twoich danych, przejdź do zakładki Ustawienia wypłat.
  4. Po zakończonej weryfikacji na Twój adres e-mail wyślemy powiadomienie (osobne dla każdego z operatorów) z informacją o zmianie.
________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@TokaRa97 Po zmianie rachunku do wypłat, są one blokowane na 1 dzień. Prawdopodobnie za chwilę wypłaty będziesz miał aktywne, poczekaj do końca dzisiejszego dnia. Jeśli zrobiłeś przelew weryfikacyjny ze swojego konta bankowego, tak będzie.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@TokaRa97, mogło mieć to związek z przekształceniem konta na firmowe. Teraz konto jest w pełni aktywne - żaden błąd nie powinien się pojawiać. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów