Wypowiedziana umowa allegro. Ograniczenie funkcjonalności konta

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam serdecznie wszystkich.
Mam następujący problem.
10 Lutego wypowiedziałam umowę na moim koncie allegro. Miałam niedokończone transakcję. Na chwilę obecną zwróciłam wszystkie wpłaty dla kupujących. Niestety posypały się negatywy i spadła jakość mojej sprzedaży. Moje pytanie jest następujące jak to się ma do wypowiedzianej wcześniej umowy. Przy wypowiedzeniu nie widniała informacją że, mam utrzymywać poziom sprzedaży. Było jasno napisane że, mam rozwiązać spory i dokończyć transakcję. Transakcji nie zrealizowałam ponieważ hurtownie dropshipingowe miały jakieś błędy z integracjami xml i towary udostępniane były u nich w efekcie niedostępne. Stąd te zwroty wpłat a ludzie jak to ludzie każdy reaguje inaczej. Allegro ograniczyło funkcjonalność konta ze względu na niską jakość sprzedaży mimo że, rozwiązana została przeze mnie umowa kilka dni przed tym. Czy ktoś miał podobną sytuację ?? Widzicie jakieś rozwiązanie ??

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Do każdego kupującego który wystawił negatywa wysłana została prośbą u usuniecie oceny. Moje konto auto123emm nie jest widoczne w serwisie dla innych sprzedawców i kupujących. Gdyby jaśniej opisane było że, mam utrzymać jakość sprzedaży przy wypowiedzeniu umowy to podeszłabym inaczej do sprawy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Treść wiadomości od obsługi serwisu
Dzień dobry,
w chwili obecnej wynik w jakości sprzedaży na Pani koncie jest na poziomie "nieakcptowalny". Zgodnie z Regulaminem Allegro 10.7. "Sprzedający jest zobowiązany do utrzymywania jakości sprzedaży odpowiadającej co najmniej ogólnemu poziomowi “Neutralny”. Za pomocą poniższego linku ma Pani możliwość monitorowania jakości swojej sprzedaży:
W związku z powyższym nie mogę zdjąć ograniczeń z Pani konta. Konieczne jest doprowadzenie wyniku jakości sprzedaży do poziomu przynajmniej "neutralnego".
W tej sytuacji sugeruję kontakt z klientami, którzy w ciągu ostatnich 30 dni wystawili oceny "nie polecam", wyjaśnienie spraw i porozumienie się co do usunięcia komentarzy.
Pozdrawiam
// Kacper
Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Informacje opublikowane w serwisie są bardzo okrojone

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@auto123emm widzę, że sprawa jest wyjaśniana w korespondencji e-mailowej, poczekaj proszę na naszą odpowiedź w sprawie nr 31825027.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dobrze, Poczekam. Jednak dość długo trwa to,

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja na prostą odpowiedź czekałem tydzień także... luz 😉

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprawa jest niewyjaśniona trafiła do punktu wyjścia i to mega pytanie kiedy Pani zapłaci za saldo na koncie z rozwiązaną umową. Mam czas do 15 Marca zgodnie z FV wystawioną przez allegro i wtedy zapłacę. A powiązywanie mnie z kontem o dziwnej nazwie przez jednego pracownika a drugi zaprzeczył 10 godzin wcześniej weryfikując to dokładnie woła o pomstę do nieba, Przesyłacie sprzeczne ze sobą informacje,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@auto123emm z powodu niskiej jakości allegro nie chce rozwiązać z tobą umowy?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tym razem jako powód blokady podają że, jestem powiązana w kontem o nazwie aku-shop czy jakoś tak które nie istnieje, nie mogę znaleść go w serwisie. Coraz bardziej mam ochotę zrezygnować z jakiejkolwiek sprzedaży na allegro. Traktują sprzedawców jak bydło i zło konieczne.
Jeden pracownik stwierdził że, to błędne powiązanie a drugi że, nie. Wysłali do mnie dwie sprzeczne wiadomości. Po prostu dom wariatów, Sami nie kontrolują tego co piszą. Wrzucę treść maili to zainteresowani się z tym zapoznają. Pogadam jeszcze z kolegą z prasy to może o tym artykuł zrobią

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie. Blokują pozostałe konta. Teraz w dodatku podają jakąś nazwę aku-shop i twierdzą że jest moje. To konto w serwisie nie istnieje.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Poczekam co mi napiszą i wrzucę całą korespondencję z obsługą serwisu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zaplątane.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To pracownicy allegro plątają się w tym co piszą. Jeden Pracownik piszę jedno, drugi po kilku godzinach co innego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bo za każdym razem ktoś inny odpisuje, ale nie odblokują jak jakość jest poniżej akceptowalnej, wiele było tu takich sytuacji opisanych.