Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie wszystkich.
Mam następujący problem.
10 Lutego wypowiedziałam umowę na moim koncie allegro. Miałam niedokończone transakcję. Na chwilę obecną zwróciłam wszystkie wpłaty dla kupujących. Niestety posypały się negatywy i spadła jakość mojej sprzedaży. Moje pytanie jest następujące jak to się ma do wypowiedzianej wcześniej umowy. Przy wypowiedzeniu nie widniała informacją że, mam utrzymywać poziom sprzedaży. Było jasno napisane że, mam rozwiązać spory i dokończyć transakcję. Transakcji nie zrealizowałam ponieważ hurtownie dropshipingowe miały jakieś błędy z integracjami xml i towary udostępniane były u nich w efekcie niedostępne. Stąd te zwroty wpłat a ludzie jak to ludzie każdy reaguje inaczej. Allegro ograniczyło funkcjonalność konta ze względu na niską jakość sprzedaży mimo że, rozwiązana została przeze mnie umowa kilka dni przed tym. Czy ktoś miał podobną sytuację ?? Widzicie jakieś rozwiązanie ??
Do każdego kupującego który wystawił negatywa wysłana została prośbą u usuniecie oceny. Moje konto auto123emm nie jest widoczne w serwisie dla innych sprzedawców i kupujących. Gdyby jaśniej opisane było że, mam utrzymać jakość sprzedaży przy wypowiedzeniu umowy to podeszłabym inaczej do sprawy.
Treść wiadomości od obsługi serwisu
Dzień dobry,
w chwili obecnej wynik w jakości sprzedaży na Pani koncie jest na poziomie "nieakcptowalny". Zgodnie z Regulaminem Allegro 10.7. "Sprzedający jest zobowiązany do utrzymywania jakości sprzedaży odpowiadającej co najmniej ogólnemu poziomowi “Neutralny”. Za pomocą poniższego linku ma Pani możliwość monitorowania jakości swojej sprzedaży:
W związku z powyższym nie mogę zdjąć ograniczeń z Pani konta. Konieczne jest doprowadzenie wyniku jakości sprzedaży do poziomu przynajmniej "neutralnego".
W tej sytuacji sugeruję kontakt z klientami, którzy w ciągu ostatnich 30 dni wystawili oceny "nie polecam", wyjaśnienie spraw i porozumienie się co do usunięcia komentarzy.
Pozdrawiam
// Kacper
Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro
Informacje opublikowane w serwisie są bardzo okrojone
@auto123emm widzę, że sprawa jest wyjaśniana w korespondencji e-mailowej, poczekaj proszę na naszą odpowiedź w sprawie nr 31825027.
Dobrze, Poczekam. Jednak dość długo trwa to,
Ja na prostą odpowiedź czekałem tydzień także... luz 😉
Sprawa jest niewyjaśniona trafiła do punktu wyjścia i to mega pytanie kiedy Pani zapłaci za saldo na koncie z rozwiązaną umową. Mam czas do 15 Marca zgodnie z FV wystawioną przez allegro i wtedy zapłacę. A powiązywanie mnie z kontem o dziwnej nazwie przez jednego pracownika a drugi zaprzeczył 10 godzin wcześniej weryfikując to dokładnie woła o pomstę do nieba, Przesyłacie sprzeczne ze sobą informacje,
@auto123emm z powodu niskiej jakości allegro nie chce rozwiązać z tobą umowy?
Tym razem jako powód blokady podają że, jestem powiązana w kontem o nazwie aku-shop czy jakoś tak które nie istnieje, nie mogę znaleść go w serwisie. Coraz bardziej mam ochotę zrezygnować z jakiejkolwiek sprzedaży na allegro. Traktują sprzedawców jak bydło i zło konieczne.
Jeden pracownik stwierdził że, to błędne powiązanie a drugi że, nie. Wysłali do mnie dwie sprzeczne wiadomości. Po prostu dom wariatów, Sami nie kontrolują tego co piszą. Wrzucę treść maili to zainteresowani się z tym zapoznają. Pogadam jeszcze z kolegą z prasy to może o tym artykuł zrobią
Nie. Blokują pozostałe konta. Teraz w dodatku podają jakąś nazwę aku-shop i twierdzą że jest moje. To konto w serwisie nie istnieje.
Poczekam co mi napiszą i wrzucę całą korespondencję z obsługą serwisu.
Zaplątane.
To pracownicy allegro plątają się w tym co piszą. Jeden Pracownik piszę jedno, drugi po kilku godzinach co innego.
Bo za każdym razem ktoś inny odpisuje, ale nie odblokują jak jakość jest poniżej akceptowalnej, wiele było tu takich sytuacji opisanych.