Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam sprzedałem telefon jako osoba prywatna - niepotrzebny nowy telefon.
Nowy, nieużywany - Po tygodniu klient zgłasza że jest on uszkodzony - i odsyła oraz żąda zwrotu pieniędzy
z powodu - że nie odbiera rozmów ani nie można rozmawiać. Nie łapie zasięgu.
Czy bez problemu przyjąć zwrot ??? Jak chce to zrobić. I oddać pieniądze skoro sprzedałem jako osoba prywatna ??? Nie znając dokładnie stanu nowego telefonu ???
Szczególnie nowy telefon ???? Czy oddać go do serwisu - i odesłać klientowi naprawiony ????
Bo mam możliwość odesłania go na gwarancję serwisową. do pażdzienika 2020 roku.
Co będzie lepsze ???
To nie jest żaden zwrot, to jest reklamacja z powodu wad. Możesz w ramach reklamacji naprawić telefon i odesłać kupującemu, oddając mu dodatkowo pieniądze za odesłanie go do Ciebie, albo zwrócić mu wszystkie koszty, w tym koszt odesłania. Zwroty, czyli odstąpienie od umowy przyjmują tylko firmy, natomiast reklamacje na podstawie rękojmi można składać także osobom prywatnym.
Ok, napiszę więc do niego - jaką kupujący podejmuje decyzję.
Bo zwrot jak coś - przyjmę mu tylko ze swojej dobrej woli.
Bo to nie był zakup konsumencki - w porównaniu do sprzedaży przez firmę
Co do kosztów wysyłki - to nie podlegają zwrotowi - jak sprzedałem jako osoba prywatna.
Czytałem na forum prawnym. Ten zapis obejmuje tylko i wyłącznie jak sprzedaż jako działalność gospodarcza - firma. A nie jako osoba prywatna. Dziękuje
Po co znowu piszesz o tym zwrocie? To jest reklamacja, nie żaden zwrot. Reklamacje obowiązują także osoby prywatne i to nie jest żadna Twoja dobra wola. Niewłaściwe fora czytasz, przy uznanej reklamacji oddajesz za wysyłki. Przy zwrocie wpłaty w ramach reklamacji też.
zastanów się co piszesz, zacznij używać komputera/smartfona do czegoś innego niz filmy/twarzoksiążka - bo jak widzę nie rozumiesz jakie ma prawa Kupujący i jakie prawa masz TY
sformułowanie cyt: "Bo zwrot jak coś - przyjmę mu tylko ze swojej dobrej woli."
może zostać uznane za pozytywne rozpatrzenie reklamacji
bo to Ci zgłasza Kupujący
Jeżeli Kupujący odeśle Ci na reklamację telefon to rozważ przekazanie go na ekspertyzę do jakiś specjalistów od napraw telefonów, którzy stwierdzą czy wada tkwiła w produkcie od nowości lub czy też Kupujący ingerował w sprzęt
i potem zastanów się jak chcesz ją rozpatrzyć czy ją uznać czy też odrzucić
@REDziu nie krzyczy na sprzedającego 😊