anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wyslałem towar przez aplikacje mobilną InPost zamiast wydrukować etykietę ze strony allegro...

Idź do rozwiązania
R3qUi3M
#7 Wielbiciel#
Spoiler
Witam,

Jak w temacie. Teraz jeśli wejdę w "Moje Allegro Lokalnie->Moja lokalna sprzedaż->Zamówienia od kupujących" to towar tam "wisi" i czeka aż klikne "przygotuj paczkę do nadania". Problem w tym, że towar już został wysłany tak jak mowiłem w temacie... skożystałem z aplikacji InPost mobile (na telefon) i wysłałem paczkę bez drukowania etykiety (skanowanie kodu QR z ekranu telefonu). Mam też nr. nadania. Czy mogę prosić administratora o "przepchnięcie zamówienia" dalej? W razie czego mogę podać nr. nadania administratorowi który może jakoś podepnie to pod to zamowienie?
4 ODPOWIEDZI 4

Odp.: Wyslałem towar przez aplikacje mobilną InPost zamiast wydrukować etykietę ze strony allegro...

Idź do rozwiązania
xyz96
#21 Demiurg#

@R3qUi3M Nie ma potrzeby "przepychać". Towar wysłany, masz potwierdzenie, nic Ci nie grozi. Na Lokalnie niezrealizowane systemowo wysyłki za pośrednictwem Allegro nie wpływają na jakość sprzedaży.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Wyslałem towar przez aplikacje mobilną InPost zamiast wydrukować etykietę ze strony allegro...

Idź do rozwiązania
R3qUi3M
#7 Wielbiciel#

A czy kupujący bedzie mogl wystawic komentarz do aukcji?

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Wyslałem towar przez aplikacje mobilną InPost zamiast wydrukować etykietę ze strony allegro...

Idź do rozwiązania
xyz96
#21 Demiurg#

@R3qUi3M Na Lokalnie nie, tam nie ma komentarzy.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Wyslałem towar przez aplikacje mobilną InPost zamiast wydrukować etykietę ze strony allegro...

Idź do rozwiązania
R3qUi3M
#7 Wielbiciel#

Wielka szkoda...

Odpowiedz
Ładowanie...