Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry. Pytanie "praktyczne": czy są, a jeśli, to na czym polegają różnice przy wystawieniu ofert sprzedaży na "Allegro Lokalnie";
-a/. przez aplikację mobilną "Allegro" > zakładka "Lokalnie";
-b/. przez aplikację "Allegro Lokalnie"???
I nie chodzi mi o widoczne różnice graficzne w samym wyglądzie aplikacji, tylko pod kątem np.: różnych promocji i programu Monety. W efekcie działania (wariant a lub b) otrzymujemy to samo i tak samo wyglądające: aukcje na "AllegroLokalnie". Czy jeśli w regulaminie jakiejś promocji pisze: "aplikacja Allegro Lokalnie" - to aukcja wystawiona przez zakładkę "lokalnie" w aplikacji "Allegro" się "łapie" do programu?
@Szyfry_Mody ja się nie spotkałem z jakimiś profitami za wystawianie przez aplikację.
Może za dużo wystawiasz?
@Szyfry_Mody Cześć. 🙂 Tak, to zależy od regulaminu promocji, np. w promocji "Zgarnij 10 Monet za wystawienie pierwszych ofert w apce Allegro Lokalnie" ofertę należy wystawić z poziomu aplikacji Allegro Lokalnie
Pytasz o jakąś konkretną promocję? 🙂
No właśnie np. o tę. Po co takie rozróżnianie - skoro efekt działania (a nawet sama droga - apka mobilna w telefonie) jest jednoznacznie identyczny: aukcja na "lokalnie"? Sekret firmy? Dodam, że u mnie np. apka "A L" sprawia kłopot przy dwuetapowym logowaniu: smsy z kodem dochodzą po dwóch godzinach, co uniemożliwia korzystanie... Do samego "Allegro" na telefonie jakoś predzej się udaje...
@Szyfry_Mody Nie jest to żaden sekret — celem promocji jest spopularyzowanie serwisu i aplikacji Allegro Lokalnie, dlatego tylko wystawianie ofert z poziomu apki Lokalnie jest nagradzane monetami. 🙂
Dziekuję za szybkie odpowiedzi. Zastanawiam się tylko czy dublowanie działań ma sens, skoro wprowadza zamieszanie? I jeszcze jedno: czy jako Użytkownik mogę sprawdzić post facktum: które aukcje na 'lokalnie" wystawiono przez "A L", a które przez "A" - zakładkę?
@Szyfry_Mody Nie, w ofertach nie widać, z której aplikacji (czy z przeglądarkowego formularza) skorzystałaś wystawiając ofertę. Samodzielnie też tego nie sprawdzisz — musiałabyś skontaktować się z nami i podać, o którą dokładnie ofertę chodzi. 🙂