za pobraniem nie zaznaczone przy zamawianiu kuriera

Loginiusz666
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-06-2020
16:22
witam, mam troche głupi przypadek, bo poprzez pośpiech zamówiłem kuriera dla klienta, ktory wybrał metode płatności za pobraniem, dostał poaczkę ale nie zapłacił, bo kurier nie miał takiej informacji, z mojej winy... Klient się nie odzywa, jest szansa na odzyskanie kasy?
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
xyz96
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-06-2020
16:26
Kontaktuj się z klientem i domagaj się zapłaty lub udostępnienia towaru kurierowi, którego wyślesz po odbiór przedmiotu. Możesz poprosić Allegro o pomoc; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a
Jeśli nic nie pomoże, trzeba będzie zgłosić sprawę na policję.
oznacz moderatorów

Loginiusz666
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-06-2020
16:27
czy to jest do odzyskania? To mój bład i nieuwaga.. 😕
oznacz moderatorów