Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ostatnio zauważyłam, że nie wszyscy sprzedający na Allegro wiedzą, że warto regularnie zaglądać do zakładki "Zamówienia" i wybrać status płatności "nieopłacone". Pewnie wynika to z tego, że każdy z nas korzysta z różnych programów/platform do obsługi zamówień 🙂 Baselinkery, IAI, Shopery i inne - w niektórych z nich nie widać nieudanych prób dokonania płatności przez klienta, ale już bezpośrednio w panelu Allegro są one widoczne i można do nich złożyć wniosek o zwrot prowizji. Zdarza się bowiem, że w waszych panelach widać tylko tę ostatnią, udaną próbę i realizujcie zamówienie - a tu proszę bardzo, w Allegro wisi kilka nieudanych prób, od każdej naliczona prowizja.
Proponuję regularnie sprawdzać tę zakładkę i występować o zwroty kasy.
Można dziękować 😉