anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamówienie kupującego za pobraniem a nie zapłacenie

naBadylu
#8 Zapaleniec

Witam, mam pytanie co mogę zrobić w sytuacji gdzie kupujący zamówił przedmiot za pobraniem ale go nie odebrał przez co jestem stratny 40zł na wysyłki w 2 strony, a teraz zamówił jeszcze raz też za pobraniem...  jak ubiegać się o zwrot poniesionych kosztów i czy mogę anulować jego drugie zamówienie? bo nie uśmiecha mi się znowu płacić..

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@naBadylu  najlepiej, to anuluj pobraniówki, bo to tylko kłopoty

oznacz moderatorów

naBadylu
#8 Zapaleniec

Tak właśnie zrobię, ciekawi mnie tylko kto ma mi teraz zwrócić poniesione koszty, może ktoś z allegro by się wypowiedział?

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Nikt Ci nie zwróci. Powiedzą, że mozesz isć do sądu, jedyne Twoje prawo...

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

Monika__L
#18 Luminarz

Przede wszystkim zrezygnować z pobrań 

tylko przedpłata 

oznacz moderatorów

mix-mce
#15 Entuzjasta

@naBadylu dołóż do pobrania koszt wysyłki z poprzedniego zamówienia i poinformuj o tym kupującego (chociaż pewnie znów nie odbierze) albo napisz że wyślesz dopiero po uregulowaniu zadłużenia.

Masz prawo domagać się zwrotu kosztów, jednak allegro rzadko staje po stronie sprzedającego więc musisz sam walczyć o swoje.

oznacz moderatorów