Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy i jak sprzedawca (lub administrator) może zmienić status przesyłki na "doręczona" (aby w sytemie transakcja widniała jako zakończona) w przypadku, gdy kupujący zamówił dostawę kurierem, dokonał płatności, a następnie ze sprzedawcą uzgodnił, że to sprzedawca dostarczy towar (bo akurat będzie w sąsiedztwie), co sprzedawca uczynił (nie zamówił jeszcze kuriera)?
W systemie masz odpowiednie metody. Dodatkowo - w takiej sytuacji klient podpisuje mi kwit z potwierdzeniem odbioru - "kwit" do wygenerowania we własnym zakresie. To tak dla własnego bezpieczeństwa.
Czy mona prosić o wskazanie tych systemowych metod?
@rozzwad, jeśli klient zapłacił za konkretną metodę dostawy, nie mamy możliwości zmiany na inną.
@mr_oma – wyjaśniam, że:
@rozzwad Jedno z wileu udogodnień Allegro : nie masz jak. I co więcej zostaniesz ukarany za póście na rękę kupującemu bo ta przesyłka zawali ci statystyki jako niedoręczona 😞
@rozzwad
Musisz pogodzić się z tym, że wg tzw. "zasad" Allegro: tego towaru nie wysłałeś w deklarowanym terminie (ba - w ogóle nie wysłałeś) ani nie dostarczyłeś odpowiednio szybko - co będzie psuło przez najbliższych 30 dni Twoje statystyki dotyczące oceny Twojej jakości obsługi Kupujących i oceny Ciebie jako Sprzedawcy.