
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Znik guzik "nowa wiadomośc " ,nie mogę napisać wiadomości do nowych klientów, tylko mogę odpowiedzieć jusz na otrzymane wiadomości..co to może być ? Używam stronę przes telefon na stronie ,nie przes app
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Pro-Cosmetick pisali, że wyłączyli taką możliwość ale to w prywatnych kontach.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja mam zwykle konto
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To znasz odpowiedź, allegro dąży do wyeliminowania prywatnych sprzedających i zaraz po tym tych małych.☹️

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Też tak pomyslalem adrazu , powiedzieli że skontaktują się że mną w tej sprawie , czekam..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale na co tu czekać. Konto prywatne nie mogą napisać wiadomości w CW bezpośrednio na login.
Jeżeli dany użytkownik nie ma żadnych ofert to się z nim nie skontaktujesz.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Myślałem że to jest jakiś techniczny błąd, wcześniej zawsze ją mog napisać do dowolnego człowieka bez problemu,to się tak stało nie tak dawno..

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Pro-Cosmetick nie jest to błąd.
Od 4 października przycisk "nowa wiadomość" jest dostępny tylko dla sprzeających ze zweryfikowanym kontem firmowym.
Moderatorka