Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Mamy taką sytuację, klient zakupił dwa przedmioty używane, jeden (moduł) za 30zł. i drugi (poduszka) za 20zł., z darmową dostawą do paczkomatu w ramach programu allegro smart. Po kilku dniach zgłosił zwrot przez allegro, i odesłał towar również tą samą metodą. Powód zwrotu: " towar jest wadliwy lub uszkodzony (Auto wróciło z warsztatu, przesłany przez Państwa moduł nie działał, w międzyczasie zakupiłem inny niestety powypadkowy ale udało się go mojemu magikowi mechanikowi zresetować, a ten zakupiony od was nie nadaje się do niczego - ocena mojego magika. Natomiast poduszka to zakup zbędny, obyło się póki co bez wymiany poduch, drgania wynikały z półosi, kupiłem na wyrost. )" Po odebraniu przesyłki okazuje się że moduł który odesłał klient jest inny niż ten który my wysłaliśmy.Co do tego nie mamy żadnych wątpliwości ponieważ znakujemy wszystkie części elektroniczne przed wysyłką.Druga część (poduszka) nie budzi żadnych zastrzeżeń.
40859628 jeśli masz dowód pokrywający Twoje slowa odmów zwrotu środków za modół .
Jak udowodnić że część była znakowana, tym bardziej że jest to robione w sposób wiadomy i widoczny tylko dla nas ( znakowanie nanoszone w miejscu trudnym do usunięcia, i widoczne tylko pod światłem UV)
40859628 w jakim celu to robisz skoro nie jesteś w stanie udowodnić naniesienia znaku .
w celu łatwiejszej weryfikacji czy zwracana część jest moja
40859628 jeśli nie masz możliwości tego udowodnić pozostaje Ci tylko pełny zwrot środków
Wyjaśnij to z klientem. Po odstąpieniu od umowy jest ona niezawarta, więc kupującemu nie można odmówić zwrotu środków. Jeżeli zwrócony towar ma mniejszą wartość z winy klienta, można jedynie zmniejszyć zwracaną kwotę.
xyz96 bla bla bla , a jak by mu odesłał kólko do taczki ???
@mdrogeria No nie wiesz że według TV Propaganda. Zwrot to zwrot. I tylko zwrot się liczy- Ech
Wyjaśnij to z klientem. Jeżeli uznasz, że kupujący próbuje cię oszukać, zgłoś sprawę na policję.
@40859628 poproś klienta cwaniaka o odesłanie Twojej części, i poinformuj że jest to wyłudzenie które zgłosisz na policję 🙂 Wszystko na piśmie oddaj za poduszkę i czekaj na decyzję co z modułem 🙂
Klient odstąpił od umowy i odesłał towar. Jeśli nie otrzyma zwrotu wpłaty za jeden przedmiot, prawdopodobnie wystąpi o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, a gdy ją otrzyma, Allegro może wymagać od Ciebie zwrotu kosztów, może też nałożyć ograniczenia na konto do blokady włącznie.
@xyz96 Nie. Bo zwrot dotyczy zakupionego towaru. A nie np : znalezionego przy drodze kamienia...
@40859628 Nagrywacie znakowanie? lub przynajmniej masz świadków że znakowaliście?
Ja bym podszedł grzecznie.
"Szanowny Panie, niestety przez pomyłkę odesłał Pan do nas nie nasz produkt. Zdarza się - pomyłka rzecz ludzka. Prosimy o odesłanie naszego, Pana moduł czeka na Pana - prosimy o informację kiedy przeleje Pan pieniądze na jego zwrot. Prosimy też o informację czy pieniądze za poduszkę przelać już teraz, czy poczekać na zwrot właściwego modułu i przelać razem" Z poważaniem...
Nie nagrywamy znakowania, co do świadków to z tym nie ma problemu ( pracownik)
Też uważam że podejście grzecznościowe ( oraz uświadomienie klienta że część była znakowana) przyniesie najlepszy skutek.