Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Jak rozwiązujecie sytuację gdy otrzymujecie zwrot przesyłki pobraniowej, która nie została odebrana przez klienta i nie powiadomił was o odstąpieniu od umowy.
Chcemy wysłać do klienta wiadomość o zwrot kosztów nadania przesyłki oraz koszt przesyłki zwrotnej.
Czy istnieje jakiś wzór takiej wiadomości, który może się podpiera jakimiś artykułami na ten temat?
Możesz wezwać do opłacenia, ale skończy się na tym że nic nie zdziałasz.
@wwwKUPUJE-24pl generalnie wyjścia są trzy:
1) pogodzic sie ze stratą od czasu do czasu i umieścić kupującego na liście nieaktywnych aby zapobiec temu w przyszłości
2) wysłać do kupującego pismo z żadeniam zwrotu kosztów - które pewnie po prostu wyrzuci wiec de facto - napsuć sobie nerwów i pogodzić ze stratą
3) nie udostępniac pobraniówek
Teoretycznie móglbys pójśc z takim roszczeniem do sądu lecz myśle ze sąd by sie nieźle uśmiał widząc taki pozew.
My osobiście korzytsamy z pierwszego sposobu lecz kazdy musi sobie wszystko skalkulować
@_Likos_ Nie no jeżeli rozwiąże z kupującym umowę zgodnie z polskim prawem i będzie miał udokumentowane wszystkie koszty takiej operacji to pozew będzie na dobre 200zł i nikt się śmiał nie będzie.