anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot kosztów wysyłki w przypadku przesyłki pobraniowej

wwwKUPUJE-24pl
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,

Jak rozwiązujecie sytuację gdy otrzymujecie zwrot przesyłki pobraniowej, która nie została odebrana przez klienta i nie powiadomił was o odstąpieniu od umowy.
Chcemy wysłać do klienta wiadomość o zwrot kosztów nadania przesyłki oraz koszt przesyłki zwrotnej.
Czy istnieje jakiś wzór takiej wiadomości, który może się podpiera jakimiś artykułami na ten temat?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Możesz wezwać do opłacenia, ale skończy się na tym że nic nie zdziałasz.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@wwwKUPUJE-24pl  generalnie wyjścia są trzy:

1) pogodzic sie ze stratą od czasu do czasu i umieścić kupującego na liście nieaktywnych aby zapobiec temu w przyszłości

2) wysłać do kupującego pismo z żadeniam zwrotu kosztów - które pewnie po prostu wyrzuci wiec de facto - napsuć sobie nerwów i pogodzić ze stratą

3) nie udostępniac pobraniówek

Teoretycznie móglbys pójśc z takim roszczeniem do sądu lecz myśle ze sąd by sie nieźle uśmiał widząc taki pozew.

My osobiście korzytsamy z pierwszego sposobu lecz kazdy musi sobie wszystko skalkulować

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@_Likos_ Nie no jeżeli rozwiąże z kupującym umowę zgodnie z polskim prawem i będzie miał udokumentowane wszystkie koszty takiej operacji to pozew będzie na dobre 200zł i nikt się śmiał nie będzie. 

oznacz moderatorów