Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć.
Na początek: sprzedaję na zwykłym Allegro.
Dostałem zwrot produktu, który był zamawiany Allegro InPost i kupujący opłacił 10,95 zł za przesyłkę.
Dzisiaj dotarł do mnie zwrócony produkt, a Kupujący złożył Zwrot na Allegro.
Przeszedłem do zwrotu wpłaty i tam jest zaznaczona cena produktu (40 zł) do zwrotu oraz koszt przesyłki 10,95 -zaznaczony z automatu.
Co prawda, mogę odznaczyć, ale czy jest jakieś zalecenie żeby zwrócić tylko koszt produktu czy bez problemu mogę odznaczyć ten koszt przesyłki i zwrocić wylącznie to 40 zł ?
Pytam, bo jestem świeżak i nie chcę, żeby kupujący się później doszukiwał, odwoływał o kilka złotych.
Pozdrawiam
A dlaczego tylko 40zl? przecież kupujący opłacił zakup i przesyłkę a tylko w gestii kupującego opłacić jest zwrot.
za to pytam, żeby wtopy nie zrobić, bo jednak opłaciłem 10,95 zł ze swoich za Managerze, no ale wyszedłem na 0 bo kupujący to też opłacił, jednak jak teraz zwrócę całość to będę już na minus to 10,95
@LEW433 "A dlaczego tylko 40zl? przecież kupujący opłacił zakup i przesyłkę a tylko w gestii kupującego opłacić jest zwrot." A być może dlatego, że nawet w sytuacji gdy sprzedaje przedsiębiorca konsumentowi zwraca tylko koszt NAJTAŃSZEJ FORMY DOSTAWY !!!
Można (a nawet trzeba) udostępniać darmową dostawę aby za paczkomat InPost zwracać 0zł.
@Shopekson Sprzedajesz jako firma czy jako osoba prywatna?
prywatny
I przyjąłeś zwrot towaru? a więc zwróć środki.
@Shopekson Masz obowiązek zwrotu kosztów wysyłki jeśli kupujący występuje w roli konsumenta. W tym wypadku nie występuje on w roli konsumenta bo jest to transakcja pomiędzy dwoma osobami prywatnymi - jeśli zgodziłeś się na zwrot (w sensie odstąpienia od umowy) to nie musisz oddawać nic ponad koszt samego towaru ale warto takie kwestie ustalać z kupującym zanim odeśle przesyłkę - aby uniknąć nieporozumień.
Chyba, że była to reklamacja i ją uznałeś - wtedy oddajesz wszystkie koszty w tym wysyłek w obie strony.