Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie jestem przedsiębiorcą, a osobą fizyczną.
Sprzedałem na allegro lokalnie głośniki (kino domowe). Głośniki nie podeszły do gustu kupującego, który zarzucił mi, że głośniki nie działają. Wysłałem sprzęt w pełni sprawny, bo sam go używałem aż do wysyłki. Co więcej, uszkodzenia na zdjęciach nie były obecne przed wysyłką.
Do sedna: zgodziłem się rozpatrzeć reklamację (rękojmia). Kupujący nie próbował umówić terminu wysyłki, a po prostu nadal przesyłkę. Ja nie mogłem w tym terminie paczki odebrać.
Allegro naliczyło mi koszt do zwrotu na moje konto allegro. W tej sytuacji jestem zmuszony do:
Czy jest coś, co mogę w tej sytuacji zrobić? Kontakt z allegro nie przyniósł rozwiązania, a czuje się kompletnie oszukany.
@McGraczU Przykro mi, ale tak jak poinformowali Cię w korespondencji mailowej nasi pracownicy, nie odebrałeś przesyłki, a kupujący wyraźnie poinformował Cię dyskusji, że wysyła do Ciebie ten przedmiot. Tym samym nie odniosłeś się do reklamacji, czego skutkiem była wypłata rekomensaty kupujacemu w ramach Programu Ochrony Kupujących.
Kupujacy podał termin, po czym wysłał przesyłkę w innym terminie. Kupujący nie umowil że mną terminu wysyłki, a wysłał sprzęt. Oczywiście mam prawo nie być w domu.
To co Państwo robocie podchodzi pod przywłaszczenie, przy którym Państwo asystujecie. Sprawa trafi na policję.
Tak się właśnie roluje sprzedawców na Allegro. Niestety to kupujący ma 99% przywilejów, a sprzedawca tylko 1%. Tak właśnie działa Allegro.
@Ziolko39 Spokojnie podejdź, przeczytaj post, rozumiem sprzedającego ale on nie rozumie swoich praw i obowiązków.🙁
A czy zechciałby Pan mnie oświecić?