anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy w przypadku braku przesyłki w paczkomacie

akimos51
#7 Wielbiciel#

Witam. 

 

Zakupiłem towar jednak gdy poszedłem do paczkomatu odebrać przesyłkę okazało się, że skrytka była pusta.

Zgłosiłem ten fakt już przy paczkomacie. Dostałem e-mail od Allegro, że otrzymali zgłoszenie, powiadomili sprzedawcę i ma on zwrócić pieniądze lub wysłać ponownie zamówienie.

Minęły już trzy tygodnie i nic się więcej nie zadziało. Zgłaszałem problem przez formularz ale tu odzewu też brak.

Co powinienem teraz zrobić ?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@akimos51 Cześć. 🙂 Czy mogę Cię prosić o numer zgłoszenia? 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Zakup od osoby prywatnej czy od firmy?

oznacz moderatorów

akimos51
#7 Wielbiciel#

Zakup od firmy.

ALE0000A747DA85

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Sprzedawca zapewne po otrzymaniu zgłoszenia zgłosił reklamację u dostawcy -czyli allegro ,bo wygląda że miałeś odebrać z ich automatu paczkowego. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@akimos51 nie allegro ma powiadomić, tylko Ty masz złożyć sprzedawcy reklamację, a sprzedawca składa reklamację u przewoźnika, na podstawie Twojego protokołu ( zgłoszenia przy automacie )  😉 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

akimos51
#7 Wielbiciel#

Ale dostałem email że sprzedawca już wie i co ma zrobić.

"

 

Cześć Andrzej,

Kontaktujemy się z Tobą, ponieważ otrzymaliśmy zgłoszenie o braku przesyłki ALE0000A747DA85.

Skontaktowaliśmy się ze sprzedającym i przekazaliśmy instrukcję dotyczącą złożenia reklamacji.

W tej sytuacji sprzedający jest zobowiązany, aby ponownie nadać do Ciebie przesyłkę lub zwrócić środki.

W przypadku dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami przez formularz.

"

A poza tym jaki protokół gdy ja tylko zaznaczyłem w menu paczkomatu, że skrytka pusta.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie masz środków i nie masz wiedzy co dalej, otwórz dyskusję tam sprzedajacy ma 24godz. na odpowiedź.https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@akimos51 Wciąż wyjaśniamy tę sprawę, skontaktujemy się z Tobą. 🙂 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ko_alka źle poinstruowaliście kupującego na jakiej podstawie sprzedawca ma oddać kasę lub wysłać, mail z instrukcja to nie reklamacja 😞 sprzedawca potrzebuje podkładki ( pisma od klienta ) żeby oddać kasę, anulować zaginiony paragon itp. też bym olał takiego maila i czekał jak odezwie się kupujący z pismem reklamacyjnym 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@akimos51 no i to wystarczy, zaznaczenie w automacie 🙂 

Złóż reklamację sprzedawcy, allegro nie jest stroną w Waszej transakcji ! od złożenia reklamacji sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie, musi oddać Ci kasę lub wysłać drugą paczkę a resztę załatwi z przewoźnikiem 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

akimos51
#7 Wielbiciel#

Czy złożenie reklamacji to rozpoczęcie dyskusji ? Bo jestem zielony w tym temacie.

oznacz moderatorów