anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy

GierShop
#7 Wielbiciel#

Witam 

Mam problem ze zwrotem prowizji za zakupiony towar. Kupujący kupił towar za pobraniem, ale dany towar nie pasował do jego modelu i do wysyłki nie doszło, kupujący zrobił zwrot towaru  jak teraz mam odzyskać  pieniądze bo nie jest to mała suma ??

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

xyz96
#21 Demiurg#

Na Allegro o zwrot prowizji występuje się tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...

Na Allegro Lokalnie musisz napisać prośbę o zwrot naliczonej opłaty, przedstawiając jakiś dowód na rezygnację klienta. Pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...

oznacz moderatorów

GierShop
#7 Wielbiciel#

Nic mi kolego nie pomogłes, bo tak zrobiłem ale mi podpisują że mam pokazać im zwrot pieniędzy A tak jak powiedziałem do wysyłki towaru nie wyszło, a płatność miała być za pobraniem 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

W odwołaniu napisz to, co tutaj, że była to wysyłka za pobraniem, do której nie doszło, nie możesz przedstawić dowodu zwrotu pieniędzy, ponieważ nie było zapłaty. Dodaj jakiś dowód na rezygnację klienta.

https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym

oznacz moderatorów

GierShop
#7 Wielbiciel#

Tak zrobiłem ale oni dalej że mam pieniądze zwrócić. Już mam brak sił 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli Allegro tak do tego podchodzi, to ręce i nogi się uginają. Automat by zrozumiał, że nie można oddać czegoś, czego się  nie otrzymało. Mogą zapytać tego kupującego, czy zapłacił, mają jego dane.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@GierShop Sprawdź proszę ponownie, czy wysłałeś tę informację w odpowiedzi na maila, którego od nas dostałeś. Niestety nie nie widzę, aby dotarła do nas odpowiedź od Ciebie na maila, którego wysłaliśmy godzinę temu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

GierShop
#7 Wielbiciel#

Klient  zrobił o zwrot towaru 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@GierShop Najlepiej będzie jeśli tę informację przekażesz naszemu pracownikowi odpowiadając na jego wiadomość mailową.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów