Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Mam pytanie. Klient zakupił 10.08 towar, który odesłał do mnie 23.09 bez żadnego wcześniejszego zgłoszenia. Nie ma zgłoszonego zwrotu na allegro, ani żadnej informacji mailowej. W sumie tylko po etykiecie udało mi się dojść do tego jakiego klienta to dotyczy. Proszę o informację, jak powinnam zachować się w takiej sytuacji: zwrócić środki, czy odesłać towar na koszt klienta?
Ja powiadomiam klienta, że nie przyjmuje zwrotu, bo po 14 dniowym terminie i brak zgłoszenia w ustawowym terminie. Wyznaczam 7 dniowy termin na odbiór osobisty lub przesłanie opłaconej etykiety zwrotnej lub wysłania kuriera po odbiór. W przypadku braku odbioru lub wysłania zwrotnej etykiety, po 7 dniach uznaje zwrócony towar za darowiznę i wystawiam na aukcje charytatywną. Parę razy już tak zrobiłem, klientci wysyłają etykiety zwrotne. Raz tylko musiałem wystawić na aukcje i sprzedało się za marne grosze.
@Serwis_KospelWAW dobrze napisał. Ja wysyłałem info że nieodebrany ode mnie produkt zostanie magazynowany u mnie, i za tę usługę oraz miejsce w magazynie zostanie wystawiona nota obciążeniowa lub FV w przypadku firmy. Działa.
Nie musisz przyjmować zwrotów, możesz (a nawet należy) kupującego wezwać do odbioru, pamiętaj że kupujący powinien wyjaśnić bo może wysłał odstąpienie od umowy zakupu, zwrot a został gdzieś "zapodziany".
@Moniaw5 a tu nie masz nic https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zwroty?page=1
Nie, nie ma zgłoszenia na 100%. Towar odesłany po ponad miesiącu, przez allegro klient nie mógł już zgłosić zwrotu, więc wysłał na własną rękę. Dziękuję za odpowiedzi, skorzystam z rozwiązania Serwis_KospelWAW
Pozdrawiam
@Moniaw5 pewnie że możesz stanąć okoniem olać i będzie to zgodne z prawem, ale popatrz troszku dalej niż koniec hali magazynowej 😉
Jak masz produkty w stałej sprzedaży może warto przyjąć ( chyba że to nietypowy produkt, czy koniec serii ) zawsze to zadowolony klient a może będzie w przyszłości stałym lojalnym klientem który poleci Cię 10 swoim znajomym, oczywiście wysłał bym mu maila z informacją że się spóźnił i robisz wyjątek a na przyszłość i tu instrukcja z UK 🙂
Decyzję pozostawię Tobie, ja zawsze przygarnę Twojego niezadowolonego klienta 😄
Olewać wypowiedzi kostas11 : nic nie sprzedaje, tylko "dobre rady daje"
@Serwis_KospelWAW prawie 15 lat sprzedaje na allegro + dwa sklepy internetowe 😄
Olewajcie i walczcie z klientami ( czasem trzeba postawić na swoim a ale czasem warto przemyśleć czy warto ) a potem wielu płacze że spadają obroty a ja mam wzrosty 😉
@Serwis_KospelWAW rzuć w kont i niech leży , nie dopełnil obowiązku odstąpienia od umowy czyli towar w dalszym ciągu należy do niego .