Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, mam następujący problem:
Sprzedałem Photoshopa, kupujący zapłacił przez PayU, jednak chwilę później napisał, że chciałby anulować transakcję. Nie robiłem problemów bo i dlaczego miałbym robić, poprosiłem nr konta, oddałem mu kasę i zwróciłem się o zwrot prowizji do Allegro.
Problem w tym, że Allegro nie anulowało mi prowizji. Złożyłem odwołanie, przesłałem potwierdzenie przelewu zwrotnego na konto kupującego wraz z wszystkimi jego danymi. Odwołanie złożyłem 27.10, mamy 03.11 (prawie 04) i nadal ZERO odpowiedzi a rachunek za dany miesiąc muszę już uregulować.
Dla mnie i zapewne każdego normalnego człowieka sprawa jest prosta, więc czy to normalne, że rozpatrywanie odwołania trwa tak długo? Co powinienem zrobić, zapłacić prowizję od przedmiotu którego nie sprzedałem? Przecież to bez sensu.
@New_Divide Nie wiem jak długo, jak złożyłeś odwołanie to może zapytaj, tak od d.. np. tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b
@New_Divide Na decyzję o zwrocie musisz poczekać. Jeśli rachunek zapłacisz i potem otrzymasz rabat transakcyjny, Twoje następne zobowiązania zostaną zmniejszone o kwotę tej prowizji.