Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest w ogóle możliwe odzyskanie prowizji gdy do transakcji nie doszło z winy sprzedawcy. W opis produktu wdarł się w błąd. Klient został o tym poinformowany jeszcze przed wysyłką towaru i na razie myśli czy będzie się decydował. Ale wolę już wiedzieć czy w ogóle próbować.
@Gardenfaber na lokalnie nie ma zwrotów a Tym bardziej jak wina sprzedawcy choć możesz próbować 🙂 na zwykłym allegro możesz wystąpić ale tam są brane różne rzeczy pod uwagę
Twój wniosek rozpatrzymy na podstawie danych systemowych. Sprawdź szczegóły.
@Gardenfaber Złóż wniosek. Jeżeli otrzymasz odmowę, złóż odwołanie; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym Próbuj 🙂