anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot przedmiotu - rozliczenie z kupującym i allegro

paczek_1981
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry.

Dotyczy aukcji nr: 16336823675

Przesyłkę wysłałem 2.09.2024. Kupujący odebrał paczkę 4.09.2024. W czasie przesyłki kurierskiej nastąpiło uszkodzenie przedmiotu. W trakcie Dyskusji Allegro zgodziłem się na odesłanie przedmiotu do mnie. Kupujący paczkę wysłał dnia 6.09.2024, ale paczka zaginęła dnia 10.09.2024 i teraz się odnalazła i ma dzisiaj (16.09.2024) do mnie dotrzeć. Jak mam teraz rozwiązać kwestię płatność - rozliczenia z kupującym. On żąda zwrotu wpłaty 1219zł dokonanej w formie Kup Teraz, a ja, ponieważ transakcja została anulowana chcę otrzymać zwrot prowizji (rabatu transakcyjnego). Czy jest to jeszcze możliwe, czy minął już czas 14 dni na załatwienie takich spraw i sprzedaż została już uznana za zakończoną i nie można już wnioskować o jakiekolwiek zwroty?

Z góry dziękuję za informację.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

mdrogeria
#21 Demiurg#

@paczek_1981 tak , wniosek o zwrot prowizji możesz złożyć do 45 dni od zawarcia transakcji z klientem .

oznacz moderatorów